RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آمار جدید از فقر در کشور+ نمودار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

ایران زمین، بازار منطقه ای را در اختیار گرفت

۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۵/۱۱کد خبر: 338538
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: مدیران ما در استان ها با درایت و دانش توانستند بازار منطقه خود را در اختیار گیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عبدالمجید پورسعید با اعلام این خبر افزود: از مدیران می خواهم تا با برگزاری جلسات منظم با همکاران استان در ارتقا سطح علمی آنها در زمینه های مختلف همچون بانکداری مدرن، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک این روند و مسیر را ادامه دهند.
 
وی ایجاد تجربیات جدید برای مشتریان را از اولویت های مهم این بانک دانست و اظهارداشت: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می شود و در اختیار آن قرار داده می شود. علائق، اولویت ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه می شود.
 
پورسعید محور اصلی بانک را سرمایه انسانی و همکاران بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین طی چند سال گذشته با اتکا به جوانان متخصص، با انگیزه و خلاق توانست گام های بزرگی در مسیر ارتقا و پیشرفت نظام بانکی در کشور و همینطور معرفی چهره جدیدی از ارائه سرویس های بانکی را ارائه کند.
 
وی فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه های مجازی بیان کرد و افزود: کسب وکار ها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب وکارها می دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.
 
به نوشته بنکر، مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اینکه ، کلید ارائه خدمات بانکداری دیجیتال از سال ها پیش در این بانک زده شد خاطرنشان کرد:  با تشکیل تیم های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین سفر به کشورهایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحب نظر بودند و بررسی عملکرد آنان، توانستیم نیاز مشتریان را بسنجیم و خدماتی درخور شأن آنان ارائه بدهیم.
 
وی تقویت اقتصاد دیجیتال در کشور را عامل اصلی توسعه کسب و کار در کشور دانست و افزود: در عصری که کسب و کارها فارغ از هیچ خط کشی و مرزی در کل دنیا در حال فعالیت هست، ما به عنوان یک نهاد مالی تمام تلاش خود را کرده ایم تا در جهت حمایت از این کسب و کارها که بیشترین قشر فعال در این زمینه جوانان کشورمان هستند، قدم برداریم.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *