RSS
امروز سه شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب استان خراسان رضوی

۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۱/۱۵کد خبر: 361483
ایستانیوز: با هدف بررسی عملکرد شعب و ایجاد انگیزه میان همکاران شعب استان خراسان رضوی، عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین به همراه مسئولین منطقه، در ایام نوروز از شعب این استان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  در این دیدار علیرضا کریمی عضو هیات سرپرستی بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شعب، به بررسی پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه پرداخت و از همکاران خواست تا این فرصت ها و ظرفیت های منطقه و فرا منطقه را شناسایی کرده و اقدامات خود را به منظور ورود به بازارهای مختلف به مدیر استان اعلام کنند.
کریمی ارائه خدمات مطلوب در حوزه بانکداری دیجیتال را از اولویت های اصلی بانک بیان کرد و گفت: همکاران با معرفی دقیق سرویس های بانکداری مدرن به مشتریان، آنان را با این خدمات آشنا کرده و استفاده از آن را فرهنگ سازی کنند.
وی ضمن تأکید بر مشتری مداری و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان، افزود: ایجاد اعتماد اولین قدم در مشتری مداری است. همکاران با احترام و درایت درخواست مشتریان را شناسایی و بر اساس آن خدمات مورد نیاز آنان را ارائه دهند.
در این سفر دو روزه از شعب مرکزی مشهد، فلسطین، سجاد، امام رضا، ویلاژتوریست و احمدآباد بازدید شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *