RSS
امروز سه شنبه ، ۱ خرداد ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مشاغلی که در دوران تورم می مانند و آن هایی که می میرند؟

احتمال کاهش معاملات و محدودیت دامنه نوسان در کوتاه‌مدت

امکان شکایت مستاجران به افزایش اجاره زیاد

بانک ملت وام ۶۰۰ میلیونی می دهد

مردم با بازار مسکن قهر کردند

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۲/۱۱کد خبر: 361897
ایستانیوز: قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
 
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: همان طور که اشاره شد یکسری اطلاعات از بخش‌های مختلف مانند فراجا گرفته می‌شود، اما یکسری از اطلاعات هم از جمله نمره منفی خیلی مهم است که با فراجا جلسات مختلفی برگزار شده و در حال برگزاری است که اگر این سری از اطلاعات را هم پلیس راهور به بیمه مرکزی بدهد ما در یک نظام رتبه بندی که اکنون قراردادهای آن را بسته‌ایم رانندگان را رتبه بندی خواهیم کرد.
 
او در ادامه اظهار کرد: اگر ما اطلاعات را از بخش‌های مختلف دریافت کنیم در شاخص‌های رتبه بندی تغییراتی ایجاد و رتبه بندی خوبی می‌شود و در نهایت در این فرآیند میزان ریسک رانندگان مشخص خواهد شد.
 
گام بعدی هم این خواهد بود که چگونه با راننده پر ریسک و کم ریسک برخورد کنیم؟ که این موارد بحث‌های آیین نامه و دستورالعملی خواهد بود که کار آن را هم پیش خواهیم برد.
 
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل خلاصه اکنون امکان راه اندازی بحث راننده محوری در یک سطح ابتدای وجود دارد که سطح مطلوبی نخواهد بود بیمه مرکزی در تلاش است تا شاخص‌های مد نظر خود را از بخش‌های مختلف دریافت تا کیفیت رتبه بندی افزایش پیدا کند و به موازات این مراحل بحث دستورالعمل و آیین‌نامه‌ها را هم در حال پیش بردن هستیم و در آخر باید گفت اجرای بیمه شخص ثالت راننده محور به عبارتی راننده محوری حتما تا پایان سال نهایی و اجرا خواهد شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *