RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران زمین،بانک توسعه کسب و کارهای خرد

۲۱:۵ - ۱۴۰۱/۳/۱۴کد خبر: 336345
ایستانیوز:مدیر عامل بانک ایران زمین گفت: توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در افتتاحیه شعبه لواسانی تهران گفت: تلاش من و همکارانم در بانک ایران زمین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است. اما نکته قابل توجه نوع خدماتی است که به مردم جامعه در بخش های مختلف اقتصادی، بازرگانی، صنعت و کسب و کار ارائه می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد بستری امن و مناسب در حوزه های مختلف در تلاش است تا جوانان این سرزمین بتوانند کسب و کار خود را گسترش داده و به مشتریان خود سرویس های خاص و مناسب ارائه کنند.
 
پورسعید افزود: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده ای متمایز از آنچه در گذشته و به صورت سنتی ارائه می شد، داشته باشند. بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخش های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.
 
مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد بسیاری از خدمات بانکی این بانک با استفاده از آخرین تکنولوژی روز انجام می شود و بستری آماده شده است تا بسیاری از فعالان اقتصادی، فین تک ها و استارت آپ ها بتوانند از آن استفاده کردند.
 
پورسعید این نوید را به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند داد که: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.
 
مدیرعامل بانک ایران زمین دغدغه همکاران این بانک را ارائه خدمت به مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: محل استقرار و دسترسی به شعبه شهید لواسانی مطلوب بوده و امکاناتی را که همکاران من بتوانند زنجیره خدمات بانکی را که نیاز به حضور مشتریان دارد ارائه دهند، فراهم شده است.
 
به منظور افزایش رضایت مشتریان بانک ایران زمین و ارائه خدماتی متمایز و متفاوت در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، شعبه خیابان شهید لواسانی بانک ایران زمین تهران افتتاح شد.
 
این مراسم با حضور معاون مالی و پشتیبانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور شعب استان تهران، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، مدیران مناطق یک و دو امور شعب استان تهران، رئیس اداره حوزه مدیریت، رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، رئیس اداره خدمات، رئیس اداره مهندسی و املاک، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا، مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، جمعی از کارشناسان و مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *