RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

راه اندازی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات

۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۲/۲۹کد خبر: 351276
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه سرمد در دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، از راه اندازی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران در‌ سراسر کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)ُ سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، صبح امروز در دیدار با‌ مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، اجرای طرح آزمایشی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران را موفق ارزیابی کرد و‌ گفت: بیمه سرمد در جهت رفاه حال همکاران بیمه شده بانک صادرات، باجه‌های میز خدمت را در شعب بانک در سراسر کشور راه اندازی خواهد کرد و براساس بازخوردهایی که از اجرای این طرح در استان گیلان داشتیم، به نکات مثبتی دست یافته‌ایم.
 
مدیرعامل بیمه سرمد اظهارداشت: با توجه به اصلاح ساختار سازمانی و برنامه‌ریزی انجام شده، پرداخت خسارت‌های بیمه شدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
 
مرتضی حاتم، مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان نیز با استقبال از اجرای میز خدمت در شعب بانک صادرات، اجرای مداوم آن را صرفه جویی در وقت کارکنان و مشتریان بانک و ایجاد ارزش‌افزوده برای شعب دانست.
 
حاتم افزود: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر شاهد روند رو به بهبود در خدمات رسانی از سوی بیمه سرمد هستیم که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.
 
در ادامه این جلسه مدیر کانون بازنشستگان بانک صادارت استان گیلان هم به بیان دغدغه‌های بازنشستگان و انتظارات آنها از حمایت‌های بیمه‌ای پرداخت و مدیران بیمه سرمد نیز با تشریح روند پرداخت خسارتها، مراکز درمانی طرف قرارداد و نحوه رسیدگی به پرونده‌های درمانی، ضرورت همکاری همه جانبه را یادآور شدند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *