RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

رتبه اول "بانکداری اینترنتی" بانک پاسارگاد به انتخاب مردم

۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۵/۱۸کد خبر: 338609
ایستانیوز:"بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد" در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات بانکداری مجازی با ایجاد زیرساختی قوی در حوزه بانکداری الکترونیکی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این خدمت موجب می‌شود تا مشتری امور بانکی خود را به‌راحتی از طریق اتصال به اینترنت و بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی انجام دهد. در واقع مشتریان تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی می‌توانند از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند و بدون نیاز به حضور در شعبه‌های بانک، بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند. کسب رتبه محبوب‌ترین نام تجاری در ارائه خدمات بانکداری اینترنتی بیانگر عملکرد بهتر نسبت به سایر رقبا، توجه مستمر به بهبود خدمات و موفقیت در کسب رضایت مشتریان می‌باشد.
 
مراسم اختتامیۀ نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور نمایندگان نام‌های تجاری محبوب در تاریخ 11 اَمرداد 1401برگزار گردید. در این مراسم پس از ارزیابی نتایج نظرسنجی، نام‌های تجاری از نظر مصرف‌کنندگان بررسی و سه نام تجاری که بیشترین رأی را به خود تخصیص داده‌اند در 102 گروه کالا و خدمات به عنوان نام تجاری محبوب مصرف‌کنندگان معرفی شدند.
 
گفتنی است بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که با مشارکت 1500 نام تجاری در صنایع مختلف برگزار گردید، ضمن کسب رتبه اول در گروه "بانکداری اینترنتی"، در گروه‌های "همراه بانک"، "خدمات بانکداری حضوری" و همچنین در گروه "نرم‌افزارهای پرداخت" (محصول پی پاد) رتبه اول را از آن خود کرد و بدین‌ترتیب عنوان محبوب‌ترین نام تجاری در نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *