RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بانک پاسارگاد هجده ساله شد

۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۹/۲۹کد خبر: 357889
ایستانبوز:بانک پاسارگاد در هجدهمین سال فعالیت خود هم‌چون سال‌های گذشته با انجام فعالیت‌های مستمر در حوزه‌های بانکداری و سرمایه‌گذاری‌های کارآمد، علاوه بر عرصه‌های بین‌المللی و داخلی، در حوزه‌های مختلف مدیریت مالی و بانکداری، فرهنگی، اجتماعی و... پرافتخار ظاهر شده و برای کشور عزیزمان ارزش آفرین است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک پاسارگاد که یک سازمان تأثیرگذار و پیشرو در صنعت بانکداری است، طی 18‌سالی که از شروع فعالیت آن می‌گذرد، روند توسعه‌ای خود را حفظ کرده و با وجود مشکلات اقتصادی برگرفته از تحریم‌های ظالمانه تحمیل‌شده بر کشورمان، در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی،کامیابی‌های بسیاری را به دست آورده است.
 
موفقیت‌های هجده سالگی بانک پاسارگاد با انتخاب شایسته مدیرعامل آن به‌عنوان "چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران" شروع شد که این موفقیت، نویدی بر آغاز یک سال روشن و پررونق بود. برگ‌ بعدی کتاب موفقیت‌های پاسارگاد با درخشش در میان 500 شرکت برتر کشور و کسب "رتبه اول از نظر شاخص‌های بهره‌وری کل عوامل و بازده فروش" ورق خورد و این روند با به دست آوردن" تندیس زرین در سیزدهمین جایزه مالی ایران" ادامه یافت. 
 
در این سال بانک پاسارگاد در عرصه جهانی نیز عملکردی بی‌نظیر داشت و در سال 2023 میلادی بر اساس رتبه‌بندی مؤسسه بنکر با صعود 19 پله‌ای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب "رتبه 238 از میان 500 برند برتر بانکی جهان "(TOP 500 Banking Brands) شد و افتخاری ارزشمند را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد، ولی این پایان درخشش در عرصه جهانی نبود؛ این بانک که تنها نماینده کشورمان در رتبه‌بندی هزار بانک برتر جهان سال 2023 بود، با 115 پله صعود نسبت به سال قبل "جایگاه بی‌سابقه 205 جهان و 17 خاورمیانه" را به دست آورد. همچنین در این رتبه‌بندی "رتبه اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازده سرمایه (ROC) و رتبه اول خاورمیانه و 15 جهان در معیار بازده دارایی "(ROA)به بانک پاسارگاد تعلق گرفت.
 
صفحه بعدی موفقیت‌های سال هجدهم تأسیس بانک پاسارگاد، با معرفی حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد (زیپاد) و کسب مقام "محصول برتر بانکی" در جشنواره دکتر نوربخش پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی نقش بست.
 
در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی نیز که به‌همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، "محصول بانکداری ویدئویی پاسارگاد" که هم‌راستا با تحولات نوین جهانی و ارائه خدمات غیرحضوری بانکی طراحی شده است، "نوآوری‌ برتر ایرانی" معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت و کتاب موفقیت‌های این بانک را پربارتر کرد.
 
صفحه‌های بعدی کتاب افتخارات پاسارگاد با انتخاب آن به‌عنوان "یکی از نهاد‌های تاثیرگذار در تأمین مالی نوآوری و فناوری در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور" و اهدا تندیس در اولین دوره‌ جشنواره بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، تقدیر و اهدا تندیس "بانک اول در تعامل سازنده" در سومین همایش صندوق توسعه ملی ایران با نام "حکمرانی نوین در صندوق توسعه ملی" آراسته شد.
 
در ادامه توفیقات حاصل‌شده، بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران (اجلاس طرح انتخاب ملی)، در 4 حوزه: "برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری"، "استاندارد و جایزه بین‌المللی بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی"، "برترین و تأثیرگذارترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی" و "انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری" رتبه اول را به خود اختصاص داد.
 
این پایان سلسله افتخارآفرینی‌های 18 سالگی پاسارگاد نبود و این بانک که همواره خدمت به مشتریان را افتخار خود دانسته و با گذر از شعار حق با مشتری است و تحقق باور مشتری ذات بانک است، احترام به مشتریان و رضایت ایشان را الگوی عمل خود قرار داده است، با انتخاب مستقیم مردم عزیز کشورمان در دهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان در هر سه گروه خدمات بانکی شامل "بانکداری اینترنتی"، "همراه بانک" و "خدمات بانکی حضوری"، به‌عنوان "محبوب‌ترین نام تجاری بانکی کشور" معرفی شد که این امر مهر تأییدی بر رضایت و اعتماد مشتریان به بانک پاسارگاد است.
 
موارد مطرح‌شده تنها بخشی از صفحه‌های کتاب موفقیت بانک پاسارگاد در سال هجدهم فعالیت خود بود و کسب این افتخارات، نویدبخش تداوم نقش‌آفرینی روز افزون آن در توسعه و رشد اقتصادی کشور عزیزمان می‌باشد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک پاسارگاد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *