RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

انتخاب بانک پاسارگاد به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری صنعت بانکی

۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۴/۲۴کد خبر: 353309
ایستانیوز: در دهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، با انتخاب مستقیم مردمی؛ بانک پاسارگاد برای سومین بار پیاپی به‌عنوان محبوب‌ترین نام تجاری صنعت بانکی کشور در تمام گروه‌های بانکی انتخاب شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  این بانک که همواره خدمت به مشتریان را افتخار خود دانسته و با گذر از شعار "حق با مشتری است" و تحقق باور "مشتری ذات بانک است"، احترام به مشتریان و رضایت ایشان را الگوی عمل خود قرار داده است، با انتخاب مستقیم مردم عزیز کشورمان در تمام گروه‌های بانکی شامل "بانکداری اینترنتی"، "همراه بانک" و "خدمات بانکی حضوری"، عنوان محبوب‌ترین نام تجاری بانکی را به خود اختصاص داد که این امر مهر تأییدی بر رضایت و اعتماد مشتریان به بانک پاسارگاد است.
 
لازم به ذکر است جشنواره برند محبوب هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی نام‌های تجاری محبوب را فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از آن‌ها‌ را فراهم آورد. در این جشنواره، مصرف‌کنندگان به‌عنوان مهم‌ترین تصمیم‌گیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند و بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهارنظر می‌کنند.
در مراسم اختتامیه دهمین دوره این جشنواره که در تاریخ 21تیرماه1402 در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، علاوه‌بر اینکه بانک پاسارگاد به‌عنوان رتبه اول گروه‌های "همراه‌بانک"، "بانکداری اینترنتی" و "خدمات بانکداری حضوری" موفق به کسب تندیس زرین شد، سایر شرکت‌های گروه پاسارگاد نیز خوش درخشیدند که از آن جمله می‌توان به شرکت "پرداخت الکترونیک پاسارگاد" در گروه شرکت‌های پرداخت، نرم‌افزار "پی‌پاد" در گروه اپلیکیشن‌های پرداخت و "بیمه پاسارگاد" در گروه بیمه اشاره کرد که در گروه‌های تخصصی ذکر شده موفق به کسب جایگاه محبوب‌ترین نام تجاری شدند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *