RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

شعبه فیجیتال بانک سپه رونمایی شد

مبلغ وام اجاره مسکن اعلام شد

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۲/۱۵کد خبر: 361937
ایستانیوز:با تأکید بر دانش فنی و تخصصی کارکنان بیمه دی، خواست و تمایل یکایک ایشان به رشد و تعالی و نیز تلاش و توفیق آن‌ها در تحقق اهداف سال گذشته، سه عامل دانستن، خواستن و توانستن را شعار و رمز موفقیت این شرکت در تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهندس طاهر موهبتی در اختتامیه‌ همایش سراسری مدیران این شرکت با عنوان «جهش فروش و یکپارچگی سازمانی" که روز پنجشنبه در شهر شیراز برگزار شد، با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه‌ عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه‌ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.وی در ادامه اظهار داشت: بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برداشته و مسیر تعالی را در حوزه‌ فردی و سازمانی هموار می‌کند، چنانکه بیمه دی آن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.
 
* تاکید مهندس موهبتی بر تحقق برنامه عملیاتی شرکت
 
مهندس موهبتی ضمن تأکید بر جذب پرتفوهای کلان، تحقق برنامه‌ عملیاتی شرکت در حوزه‌ خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد.
وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه‌ فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه‌ تقویت شبکه‌ فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه های توانمندسازی نمایندگان، می‌تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.
 
تأکید مدیرعامل بیمه دی بر آموزه‌های اخلاقی
 
مهندس موهبتی در ادامه با اشاره به توصیه‌های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی چون دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر و همچنین، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمردند که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است.
مدیر عامل بیمه دی همچنین به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن‌ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی چون نا امیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، اصرار بر روش‌های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می‌تواند منجر به فرصت‌سوزی‌ و عقب‌ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.
 
* تاکید مدیرعامل بیمه دی بر تکریم خانواده ایثار و شهادت
مهندس موهبتی با تأکید بر تکریم خانواده‌ ایثار و شهادت، آن را وظیفه‌ شرعی و میهنی هر ایرانی برشمرد و تصریح کرد: گرچه بخش بزرگی از مشتریان و بیمه‌شدگان این شرکت را خانواده‌ بزرگ ایثار و شهادت تشکیل می‌دهند، اما این قشر معزز و معظم، سهام‌داران اصلی این شرکت نیز هستند و بیمه دی تلاش می‌کند تا در هر دو جنبه‌ مشتری‌مداری و امانت‌داری نسبت به حفظ ارزش سهام سهام‌داران خود، کوشا بوده و خدمتگزاری صادق برای این عزیزان باشد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *