RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

۱۰:۳ - ۱۴۰۳/۲/۱۶کد خبر: 361948
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راهبرد توسعه محصولات بیمه ای از طراحی بیمه نامه جدید خبر داد و گفت: سه محصول جدید در هیات مدیره مصوب شده است و در حال تکمیل فرآیند اخذ مجوز از بیمه مرکزی هستیم و حتما تبلیغات مناسب و خوبی روی این محصولات خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در جلسه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان رضوی با ابراز تمایل از برنامه‌ریزی برای دیدار با شبکه فروش گفت: دیدار با نمایندگان و همکاران خودم بهترین جلسات برای من هستند چون در نظرات آنها نکات خوبی برای برنامه ریزی و اقدامات اجرایی و ارتقای توان خودمان وجود دارد و من نیز علاقه دارم به جای حرف، کار انجام شود و همین جا اعلام می‌کنم که به کمک نمایندگان برای تحقق برنامه‌های پنج گانه نیاز داریم.
وی یادآوری کرد:بالا بردن توانمندی نمایندگان و طراحی بسته های آموزشی و رفاهی برای ایشان از مهمترین برنامه های مدیریت جدید شرکت است چون باید چابک شویم و شرایط مناسب برای ارائه خدمات بیمه ای فراهم کنیم.
کشاورز با تاکید بر مولفه زمان و سرعت عمل اظهار داشت:سرعت عمل در رویکرد جدید مدیریت بیمه ایران خیلی مهم است چون اعتقاد دارم مشتری منتظر ما نمی ماند و نیاز است موضوع تفویض اختیار به نمایندگان با همین رویکرد بازبینی شود.
از نمایندگان انتظار دارم مدیریت ریسک را خودشان انجام دهند .به مانده مثبت عملیاتی و ماندگاری در صنعت تمرکز داشته باشند
در کمیته های بهبود فرآیند حتما از حضور نمایندگان استفاده خواهد شد .
وی با اشاره به درخواست آموزش توسط نمایندگان گفت: قطعا آموزش از رویکردهای مهم خواهد بود اما به نظرم در فضای کنونی باید به دنبال یادگیری و توسعه استعدادهای فردی خودمان باشیم و جا دارد این نگاه در شرکت و برنامه های آموزشی نهادینه شود.
در خصوص درمان تکمیلی نمایندگان حتما با رویکرد نهایت همکاری عمل خواهد شد .
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راهبرد توسعه محصولات بیمه ای از طراحی بیمه نامه جدید خبر داد و گفت: سه محصول جدید در هیات مدیره مصوب شده است و در حال تکمیل فرآیند اخذ مجوز از بیمه مرکزی هستیم و حتما تبلیغات مناسب و خوبی روی این محصولات خواهیم داشت.
در این نشست صمیمانه نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل فی‌مابین پرداختند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *