RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

تبدیل تجربه مشتریان به خدمات بانکی

۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۳/۲۳کد خبر: 336506
ایستانیوز:مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین با ابراز خرسندی از حضور پرشور مشتریان در جشنواره گل یا پوچ گفت: جایگاهی که بانک در حال حاضر به آن رسیده است، حاصل حمایت های مشتریان وفادار آن است. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر خدماتی در شأن مشتریان بانک ارائه دهیم و بیش از پیش رضایت آنان را جلب کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.
 
استاد در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که توسط همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.
 
استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می توان بر اساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.
 
مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.
استاد در این خصوص افزود: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.
 
جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.
 
یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *