تبدیل تجربه مشتریان به خدمات بانکی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد افزود: از سال ۱۳۹۵ با تغییر رویکرد بانک به سمت بانکداری دیجیتال و ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص، حرکت کردیم و روابط عمومی هم با بررسی افکار عمومی تمام تلاش خود را در جهت شناخت نیازهای مشتریان و انعکاس آن به مدیران ارشد بانک به کار گرفت.
 
استاد در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مشتریان بانک گفت: از سال ۱۴۰۰ با حمایت مدیران ارشد بانک کلیه امور باشگاه مشتریان بر عهده روابط عمومی قرار گرفت و با اقدامات انجام شده توانستیم زیرساخت های باشگاهی متفاوت را در فضای دیجیتال براساس میزان وفاداری مشتریان ایجاد کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: کار جدیدی که در جشنواره گل یا پوچ صورت گرفت، اعلام آنی جوایز به برندگان جشنواره بود. ما در فضای دیجیتال با برنامه ای که توسط همکاران بخش نرم افزار بانک طراحی شده بود، پس از تایید مدیریت های مرتبط در لحظه جوایز را اعلام کردیم و برندگان مشخص شدند.
 
استاد معتقد است بانکداری دیجیتال قرار است تجربه مشتریان را تبدیل به محصول کند و زمانی که تمام تجربیات مشتریان به ما منتقل شود می توان بر اساس نیازهای مشتریان خدمات را در قالب بانکداری دیجیتال ارائه کرد. به این معنی که تمام خدمات و سرویس های مختلف در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شود.
 
مدیر امور روابط عمومی یادآور شد: مرکز تماس با مشتریان به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان بانک است و مشتریان هیچ دغدغه ای برای انجام امور بانکی خود نداشته باشند.
استاد در این خصوص افزود: مرکز ارتباط با مشتریان دیجیتال بانک ایران زمین به زودی در همه ابزارها و شبکه های اجتماعی به مشتریان خدمت رسانی خواهد کرد و مشتریان می توانند در هر لحظه که اراده کنند از همه کانال های ارتباطی بانک از خدمات این مرکز استفاده کنند.
 
جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد و مشتریان براساس امتیازهایی که کسب کرده بودند، در قرعه کشی شرکت کردند.
 
یک دستگاه خودرو شاهین جایزه اولین برنده این جشنواره بود. همچنین یک سال زندگی رایگان برای ۵ نفر، گوشی آیفون ۱۳ برای ۱۱ نفر، کمک هزینه سفر به کیش برای ۱۱ نفر، یک سال پرداخت قبض برای ۱ نفر، یک سال شارژ رایگان برای ۱۱ نفر و یکسال اینترنت رایگان برای ۱۱ نفر از دیگر جوایز ویژه این جشنواره بود.