RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بانک ایران زمین ؛خلاق در مشتری مداری

۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰کد خبر: 331481
ایستانیوز: بانک ایران‌زمین با تاسیس «باشگاه مشتریان» خود در سال ۱۳۹۴، یکی از بانک‌های پیشگام در این حوزه بوده است.اجرای طرح «باشگاه مشتریان»، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که بانک‌ها برای تثبیت جایگاه خود بین مردم و به منظور رقابت با دیگر مجموعه‌ها انجام می‌دهند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین، در طول این شش سال خدمات متنوع و کارآمدی را ارائه داده است و از این رو توانسته در ایجاد ارتباطی بلندمدت با مشتریانش موفق عمل کند. آن‌چنان که از برآیند فعالیت چندساله این باشگاه مشخص است، خود بانک نیز از آن بهره برده است؛ تداوم فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و ایجاد تصویر مثبت، کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، طراحی و خلق خدمات و محصولات جدید بانک‌ها و حتی جذب مشتریان جدید برای آن‌ها کمک می‌کند. در واقع این باشگاه یک بازی برد-برد را برای بانک‌ها و مشتریان آن‌ها ایجاد می‌کند.
 
اکنون این بخش خدمات مختلفی را در حوزه انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، خرید شارژ تلفن همراه، انواع قرعه کشی و بازی و سرگرمی برای افرادی که در این باشگاه عضو هستند از طریق افزایش و حفظ موجودی سپرده، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و…. امکان کسب امتیاز دارند. افراد عضو باشگاه مشتریان ایران زمین امکان صرف این امتیازات را در بخش‌های سبد هدایای نقدی، دریافت کد تخفیف، عضویت در شبکه فروشگاه‌های تخفیفی و همچنین استفاده از سرویس‌های کارمزدی، خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و مواردی از این قبیل خواهند داشت.
علاوه بر «باشگاه مشتریان»، سایت بانک ایران‌زمین، میزبان مشتری‌های خود از مسیر منوی «صدای مشتریان» نیز است؛ در این منو مشتری هم می‌تواند با مدیران در ارتباط مستقیم باشد و هم ایده‌های خود را مطرح و پیگیری کند و حتی جایزه هم بگیرد.
مشتری‌مداری، عنصری است که در تدوین منشور اخلاقی بانک ایران‌زمین نیز بسیار به آن توجه شده است. در مفاد منشور اخلاقی بانک ایران زمین آمده است که مشتریان بانک را سرمایه واقعی تلقی نموده و حفظ کرامت، عزت و احترام به مراجعان را از وظایف اصلی رفتار سازمانی می دانیم. با رعایت نظم، آراستگی، وقت شناسی و حذف تشریفات زائد، خواسته های مشتریان را در چارچوب وظایف قانونی بررسی و با دقت و سرعت اقدام می‌نمائیم.
از این روست که ایران‌زمین در مشتری‌مداری، یکی از بانک‌های خلاق و پیشرو محسوب می‌شود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:مشتری مداری
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *