RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

در نظر سنجی انتخاب برند محبوب:

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۵/۱۸کد خبر: 338623
ایستانیوز:در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، بیمه پارسیان پس از اعلام آرای مردمی به عنوان یکی از برندهای محبوب از دیدگاه مشتریان معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با پایان نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان سال ۱۴۰۱، طی مراسمی که با حضور مقامات و مسئولین مرتبط، مدیران برند های محبوب و جمعی از هواداران مردمی برگزار شد، تندیس برند محبوب مصرف کننده در گروه بیمه عمر و سرمایه گذاری به بیمه پارسیان اهدا شد.
جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، هر ساله برای شناسایی برند محبوب مردم در انواع رشته های تولیدی، صنعتی، خدماتی و غیره برگزار می شود تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام در این جشنواره توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای معتبر و خوشنام را فراهم آورد.
بیمه پارسیان نیز همواره در جهت مشتری مداری، ارایه خدمات مناسب و احترام به حقوق مشتریان گام برداشته و دریافت برند محبوب مصرف کنندگان با حمایت هواداران و مشتریان وفادار محقق گردیده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *