RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

“موسسه ملل ۱۴۰۲” با مشتری مداری کلید خورد

۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱/۱۶کد خبر: 350524
ایستانیوز:در دیدار نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان مطرح شد: تکریم مشتری یکی از اولویت‌های موسسه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در دیدار نوروزی که با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین مدیران و روسای ادارات و مناطق و حوزه ها برگزار شد ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رمضان به آثار و برکات این ماه عظیم پرداخت و اظهار داشتند که از فیوضات و برکات این ماه بهره مند شوید و در شبهای عظیمی که در این ماه وجود دارد مقدرات یک سال خود را به خوبی تقدیر نمایید.
 
جوادی ضمن تشریح برنامه‌های سال۱۴۰۲ تصریح کرد در این سال اهدافی برای موسسه توسط هیئت مدیره تعیین شده است که امیدواریم با همت و تلاش تک تک همکاران به اهداف مورد نظر نائل آییم.
 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بازاریابی هدفمند و تعامل با مشتریان را عامل مهمی در افزایش سهم بازار دانست و گفت تعامل و همکاری با مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی یکی از اولویت‌های موسسه می باشد و همه باید با یکدیگر عهد ببندیم که حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشیم.
 
وجود مشتریان محترم چه سپرده گذار و چه تسهیلات گیرنده مایه برکت و نعمت است و باعث بقای ما خواهد بود لذا باید هر فردی که به موسسه مراجعه می‌کند مورد تکریم قرار گیرد.
مشتریان ولی نعمت ما هستند
 
او به اهمیت نقش کارکنان در راستای رضایت مشتریان تاکید و بیان داشتند کارکنان موسسه می بایست برای رضایت مشتریان که ولی نعمت ما هستند با ارائه خدمات متنوع و به روز و مطابق خواست مشتریان و با رعایت دستورالعمل ها و قوانین تلاش کنند.
 
جوادی با تاکید بر جانشین پروری و تربیت نیرو افزود با توجه به اینکه از سال جاری بازنشستگی همکاران آغاز می شود لذا می بایست برای هر جایگاه جانشین هایی تربیت شود که دانا، با نشاط و دارای دانش و تجربه باشند.
 
وی ضمن بیان حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام در خصوص گذران بودن فرصت ها اظهار داشتند فرصت ها را مغتنم بشمارید و از آنها بهره لازم را ببرید و از تکنولوژی و دانش روز استفاده نمایید بنابراین همکاران باید ظرفیت‌ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند.
 
آنچه از همکاران انتظار داریم تلاش و کوشش در کنار خود باوری، همدلی و اتحاد برای یک حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت است.
 
مدیرعامل در خاتمه با آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت برای کلیه هموطنان عزیز بیان داشت: موسسه اعتباری ملل همه تلاش و کوشش خود را می نماید تا شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و رشد تولید) که توسط مقام عظمای ولایت نام گذاری شده است را جامه عمل بپوشاند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *