RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مدیر عامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۹/۳۰کد خبر: 330247
تومان نیوز: مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش تعامل با مشتریان و ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایت مندی آنان تاکید کرد و آن را از محورهای عملیاتی بانک دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر ایمانی در بازدید از شعب شهر تبریز، ضمن قدردانی از تلاش همکاران صف و ستاد منطقه، گفت: محصولات بانک سینا در راستای کاهش هزینه های مشتریان طراحی و برنامه ریزی شده و معرفی بهینه این خدمات از سوی همکاران می تواند زمینه رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کند.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ضرورت تلاش جهت توسعه سهم بازار بانک در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بانک سینا برنامه های متعددی در راستای گسترش کسب و کار در بازارهای کشور دارد و در زمینه های مختلف از جمله تعامل با شرکت های حقیقی و حقوقی پیشتاز است.
وی با ابراز خرسندی از افتتاح دو شعبه جدید و یک باجه بانک سینا در شهر تبریز افزود: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید نیازمند ایجاد بسترهای پویا و فعال است. به همین منظور بانک سینا با توجه به شعار نوآوری و ارائه سرویس های جدید مبتنی بر بانکداری الکترونیک، توسعه هدفمند شعب را نیز در دستور کار دارد و با امکاناتی که این بانک در توسعه زیرساخت ها و بسترهای الکترونیک فراهم کرده، می توان به جهش بیش از پیش عملکردها امیدوار بود.
دکتر ایمانی عملکرد شعب را در توسعه و تعالی بانک مهم و موثر قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهمی که برای افزایش نقش همکاران در توسعه و تعالی بانک انجام شده، افزایش دامنه اختیارات شعب به ویژه در تجهیز و تخصیص منابع است که همکاران با استفاده از این ظرفیت، می توانند سهم بانک سینا از جامعه بانکی را افزایش دهند.
گفتنی است در این سفر آقایان آقابابایی عضو هیات مدیره، جعفری معاون سرمایه های انسانی و ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک نیز حضور داشتند و ضمن بازدید شعب، با همکاران گفتگو کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *