RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

ارائه تمام فرآیندهای بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۶/۲۱کد خبر: 325865
ایستانیوز: بانکداری بدون شعبه افق۱۴۰۰ بانک قرض الحسنه رسالت است و تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت در خصوص افق1400این بانک گفت: ما حرکت به‌سوی بانکداری بدون شعبه را از  حدود چهار سال قبل آغاز و با عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی  همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور آماده  ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان هستیم.
سیدمحمدرضا مصطفوی تبدیل 300 شعبه این بانک به کمتر از30 شعبه را یک دستاورد مهم دانست و افزود: همین تعداد شعبه نیز در جاهایی قرار گرفته‌اند که فرهنگ آن جامعه هنوز به محیط وب و بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند اعتماد ندارد. این شعب نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع آوری می‌شوند.
مصطفوی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در پی مطرح‌شدن به‌عنوان اولین بانک بدون شعبه نیست، اظهارداشت: ما فقط  به دنبال فرهنگ‌سازی ارائه خدمات به مشتریان به‌صورت آسان، ارزان، شرعی و  بصورت غیرحضوری هستیم. تبدیل‌شدن به اولین بانک دیجیتال یا اولین نئوبانک در کشور را در اهدافمان نگذاشته‌ایم و در راستای این فرهنگ‌سازی نیز «پیشخوان مجازی رسالت» را ایجاد کردیم که فرایندهای شعب در آن به‌صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.
مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: هر شعبه بیش از 130 فرایند را به صورت حضوری برای مشتریان انجام می داد که از سال1398 این خدمات در سامانه‌ «پیشخوان مجازی رسالت» ارائه می شود.
وی افزود: سامانه پیشخوان مجازی رسالت در حال حاضر سرویس‌های همچون برآورد تسهیلات، خدمات مبتنی بر کارت، درخواست کارت، تغییر سپرده و...... درمجموع 43 فرایند را انجام می‌دهد. مصطفوی خاطر نشان کرد: آنلاین شدن درخواست واریز تسهیلات نیز در برنامه امسال بانک قرض‌الحسنه رسالت قرار دارد .
وی درباره آمادگی مشتریان برای دریافت خدمات غیرحضوری گفت: تقاضا و پذیرش خدمات غیرحضوری از سوی مشتریان از ابتدا وجود داشت ولی نیازمند زمینه‌سازی و فرهنگ‌سازی بود. امیدواریم در آینده ای نزدیک تمام مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت فرایندهای بانکی خود در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی دریافت کنند.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *