RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت؛

در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم

۱۷:۲ - ۱۳۹۹/۵/۱۲کد خبر: 309271
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در۱۴۰۰خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین ­زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را "بانکداری اجتماعی" و یا "ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه­ های مشتریان" نامید.
وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه­ی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون­ های کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله­ ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان­ ها، ادارات و شرکت ها) وصنفی (اصناف، بازاری­ها) است.
حسین ­زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است؛ افزود: سال 1400خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض­الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی ­داریم.
وی با تاکید بر اینکه در سال 1400بانک قرض­ الحسنه رسالت هیچ شعبه­ای نخواهد داشت؛ اظهارداشت: در سال 93این بانک با حدود 300شعبه فعالیت داشته که امروز  به 60 شعبه رسیده و در حال حاضر از این تعداد 30 شعبه به عنوان ایستگاه مشاوره  فعالیت می ­کنند.
حسین ­زاده  قرض ­الحسنه؛ خرد و اجتماعی همچنین شرعی؛ آسان و ارزان بودن خدمات را از مهمترین اهداف بانک قرض­ الحسنه رسالت برشمرد و افزود: ما به عنوان نخستین و تنها بانک خصوصی قرض­ الحسنه کشور احساس مسئولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرض­ الحسنه برای کل جامعه افرایش یابد.
مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت با تاکید برمحاسن بانکداری غیرحضوری اظهارداشت: مزایای بهره گیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است.
وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت تعریف شده است. به گونه ­ای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت می ­توانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک رسالت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *