RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:

اولین بانک دیجیتال کشور خواهیم شد

۱۴:۱ - ۱۳۹۹/۹/۱۵کد خبر: 314533
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: امروز می‌ توانیم بگوییم ما حتما اولین بانک دیجیتال کشور برای عامه مردم خواهیم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، تصویر محمد حسین حسین زاده افزود: سخت‌ترین فرایند بانکداری در ایران پرداخت تسهیلات است و ما در بانک قرض‌ الحسنه رسالت هیچگونه پرداخت تسهیلات حضوری و فیزیکی نداریم. نه تنها تسهیلات بلکه تمام خدمات در این بانک به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
 
وی در بازدید از بخش های فناوری اطلاعات بانک با تاکید بر اینکه برای انجام کارهای بزرگ در نظام بانکی باید زیرساخت و بستر متناسب با آن هم ایجاد شود، اظهارداشت: برای مثال زیرساخت‌ صرفا منحصر به بخش آی ‌تی نیست که سخت ‌افزار آن را تامین و راه‌ اندازی کنیم، بلکه زیرساخت‌ های اجتماعی و نیروی انسانی نیز مهم هستند.
 
حسین زاده با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری این بانک گفت: به دنبال اقبال مردم از عدم مراجعه حضوری به شعب و دریافت خدمات آسان و ارزان شاهد افزایش ورودی ‌ها هستیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *