RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

صعود قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار

تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ چقدر شد؟

پیش بینی بورس ؛ روزهای فرسایشی ادامه دارد؟

بنگاه‌های تولیدی گرفتار معضل مواد اولیه

حضور بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

ورود بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها با رشد تاریخی ۱۳۷درصدی حق‌ بیمه تولیدی

چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است

خبر مهم رئیس سازمان امور مالیاتی/این مشاغل ملزم به ارائه ترازنامه نیستند

ماجرای صف میلیونی متقاضیان وام ودیعه مسکن چیست؟

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

تندیس زرین جشنوارۀ برند محبوب به بانک پاسارگاد اهدا شد

۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۵/۲۰کد خبر: 324062
ایستانیوز:براساس اعلام دبیرخانۀ جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان، بانک پاسارگاد در بخش‌های بانکداری حضوری، بانکداری اینترنتی و موبایل‌‍‌بانک به‌عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان معرفی گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اختتامیۀ جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان عصر روز یکشنبه 17 اَمرداد 1400 برای هشتمین سال پیاپی توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد. این جشنواره، هر ساله براساس نظرسنجی‌های مردمی، محبوب‌ترین برندهای کشور از نقطه‌نظر مصرف‌کنندگان را در بخش‌های مختلف خدماتی و تولیدی معرفی می‌کند.
 
بر اساس اعلام دبیرخانۀ این رویداد، در نظرسنجی سال جاری که از 15 اردیبهشت تا 15 تیر 1400 ادامه یافت، بیش از یک میلیون نفر مشارکت داشته و نسبت به برند محبوب خود اظهار نظر نمودند. در پایان زمان رأی‌گیری، دبیرخانۀ جشنواره، نظرات و اطلاعات آماری و جمعیتی (دموگرافیک) جمع‌بندی و تجزیه و تحلیل شده را در قالب گزارش‌های مختلف به برندهای حاضر اعلام نموده و درنهایت، از نمایندگان برندهای برگزیده برای اهدای جوایز در روز اختتامیه دعوت به‌عمل آمد.
 
در این راستا، بانک پاسارگاد در سه بخش خدمات بانکداری حضوری، خدمات بانکداری اینترنتی و خدمات موبایل‌بانک برگزیده شد و در مراسم اختتامیه، نشان زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان را دریافت نمود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *