RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

صعود قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار

تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ چقدر شد؟

پیش بینی بورس ؛ روزهای فرسایشی ادامه دارد؟

بنگاه‌های تولیدی گرفتار معضل مواد اولیه

حضور بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

ورود بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها با رشد تاریخی ۱۳۷درصدی حق‌ بیمه تولیدی

چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است

خبر مهم رئیس سازمان امور مالیاتی/این مشاغل ملزم به ارائه ترازنامه نیستند

ماجرای صف میلیونی متقاضیان وام ودیعه مسکن چیست؟

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

بیمه باران نشان ستاره ملی روابط عمومی را گرفت

۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۲/۳۱کد خبر: 319686
ایستانیوز: در هشتمین دور جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، رامتین حامی‌فرد مدیر روابط عمومی شرکت بیمه باران توانست عنوان «ستاره ملی روابط عمومی» را کسب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، این جشنواره که با همیاری انجمن بین‌المللی روابط عمومی و جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد با بررسی عملکرد روابط‌ عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف طی سال ۱۳۹۹، به رسم یادبود به برگزیدگان لوح تقدیری اهدا کرد.
 
حامی‌فرد با سابقه نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در روابط عمومی، سابقه حضور در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بیمه سرمد را دارد.
 
جشنواره ستارگان روابط عمومی، هر سال با هدف تجلیل از عملکرد دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی و برای تاکید بر نقش اساسی این نهاد در ساختارهای اداری و سازمانی با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.
 
همچنین در این جشنواره، فیلیپ بورمانس، رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی از طریق ویدیو کنفرانس به بررسی چالش‌های پیش روی روابط عمومی پرداخت و بر ضرورت بهره گرفتن از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی تاکید کرد.
 
در ادامه این مراسم، علی ربیعی، دستیار رییس‌جمهور هم از طریق تماس تصویری ضمن تائید موارد مطرح شده بورمانس، از مدیران روابط عمومی خواست که از پتانسیل‌های فضای مجازی استفاده و محورهای نوینی را برای تداوم فعالیت‌هایشان ترسیم کنند.
 
خانه روابط عمومی ایران هم در بخشی از بیانیه پایانی خود، ضمن اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال جاری، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در امر انتخابات، از دولت آینده خواستار برداشتن گام‌های بلند و عزم جدی در زمینه تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع در ایجاد آگاهی در میان مردم شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه باران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *