RSS
امروز سه شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

بررسی بودجه شرکت‌های دولتی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس

هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

حداقل دستمزد در ایران پایین‌تر از کشورهای منطقه

کالری مصرفی خانوارها روی خط خطر

پیش‌بینی مهم یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو

خریدار باشگاه استقلال در صدد تغییر نام باشگاه

سایت جدید بیمه باران رونمایی شد

۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰کد خبر: 331340
ایستانیوز: در این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی و مدیران دفاتر استان‌ها (به صورت مجازی) برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پخش شد، از صفحه اصلی سایت، امکان ثبت آنلاین فرم پیشنهاد ترنم باران و صدور آنلاین بیمه‌نامه رونمایی شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در ابتدای این نشست علیرضا هادی مدیرعامل شرکت، ضمن تشکر و قدردانی از روزبه منیری مدیریت دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای پژواک به عنوان تنها مدیر دفتر دیجیتالی بیمه باران، گفت: ما همواره بر این اعتقاد هستیم که دیجیتالی شدن صدوربیمه نامه، مسیری است که خواه‌ناخواه باید در آن قدم بگذاریم و از دفاتر مختلف انتظار داریم با ابداعات و نوآوری‌های متنوع در حوزه دیجیتال، بیمه‌های زندگی را در میان جامعه بیش از پیش رواج دهند.
 
او در ادامه افزود: دیجیتالی شدن بستر کسب و کارها، از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بدون محدودیت‌های زمان و مکانی، این امکان را به صاحبان کسب و کارها بدهد که بتوانند بدون واسطه با مشتریان موجود و بالقوه خود ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را ارائه دهند.از سوی دیگر نیز مشتریان می توانند با اطمینان خاطر و در هر زمانی اقدام به خرید بیمه نامه مورد نظر خود بکنند.
 
هادی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه باران خود را متعهد می‌بیند که در طول مسیر دیجیتالی شدن دفاتر همواره حامی آن‌ها باشد و بتواند به عنوان تسهیل‌گر طی شدن این مسیر دفاتر را همراهی کند.
 
مدیرعامل بیمه باران اعلام کرد در آینده نزدیک فرم‌های پیشنهاد کاغذی جای خود را به فرم‌های دیجیتال خواهند داد و به همین دلیل، دفاتر ناگزیر هستند که به سوی دیجیتالیزه شدن گام بردارند.
 
جهت مشاهده این مراسم می‌توانید از طریق اینستاگرام شرکت به آدرس Instagram.com/baraninsurance مراجعه فرمایید.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *