RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

جداول شکایات بیمه‌ای نشان داد؛

متوسط زمان پاسخگویی ۷ روز

۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۶/۳کد خبر: 255928
ایستانیوز:بیمه گذاران در مردادماه سال جاری ۳۸۶شکایت از شرکت های بیمه داشته اند که بیمه ایران با ۶۱شکایت واصله بیشترین تعداد شکایت را از آن خود کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، براساس اعلام بیمه مرکزی، در مردادماه سال جاری تعداد ۳۸۶مورد شکایت از شرکت های بیمه واصل شده است و متوسط زمان پاسخگویی شرکت های بیمه به آن هفت روز بوده است.
جدول شکایات کتبی بیمه ای واصله بیمه مرکزی در مردادماه سال جاری نشان می دهد که بیمه ایران با ۶۱شکایت واصله و سهم ۱۶.۸۲درصدی از شکایت های وارده بیشترین شکایات بیمه گذاران را در این ماه از آن خود کرده است. این در حالی است که از این تعداد ۵شکایت وارد و ۲۰شکایت ناوارد تشخیص داده شده و رسیدگی به سایر شکایات نیز در دستور کار است.
بعد از بیمه ایران، شرکت بیمه ملت با ۳۹شکایت وارده و سهم ۹.۹۱درصدی در جایگاه دوم قرار دارد که ۶شکایت آن وارد و ۵شکایت دیگر ناوارد تشخیص داده شده است. بیمه آسیا با ۲۸شکایت وارد و سهم ۷.۸۱درصدی در جایگاه سوم قرار دارد که براین اساس ۲شکایت آن وارد و ۱۲شکایت آن ناوارد تشخیص داده شده اند. شرکت های بیمه دانا با ۶.۹۱ (۲۶شکایت)، رازی با ۶.۳۱ (۲۲شکایت)، پارسیان با ۵.۷۱ (۲۱شکایت) و میهن با ۵.۱۱ (۲۸شکایت) در رده های بعدی قرار دارند.
از سوی دیگر بیمه ایران معین با سهم ۰.۳۰درصدی (۲شکایت) کمترین شکایت را از آن خود کرده است. براین اساس یکی از این ۲شکایت وارد و دیگری ناوارد تشخیص داده شده است. همچنین بیمه حکمت صبا با سهم ۰.۹۰درصدی (۳شکایت) در رده دوم کمترین شکایت ها قرار دارد ولی هنوز هیچ یک از شکایات وارده از آن بررسی نشده اند. همچنین بیمه تعاون با سهم ۱.۲۰درصدی در جایگاه سوم کمترین شکایت ها قرار دارد که یک شکایت آن وارد و یک شکایت دیگر ناوارد تشخیص داده شده است.
البته باید توجه داشت که بیشترین سهم بازار بیمه ای کشور در اختیار شرکت های بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا و پارسیان است و دلیل پایین بودن شکایات از برخی دیگر از شرکت ها سهم کمتر آنها از کیک بازار است.
 
 

 


خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:صنعت بیمه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *