RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

صعود قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار

تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ چقدر شد؟

پیش بینی بورس ؛ روزهای فرسایشی ادامه دارد؟

بنگاه‌های تولیدی گرفتار معضل مواد اولیه

حضور بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

ورود بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها با رشد تاریخی ۱۳۷درصدی حق‌ بیمه تولیدی

چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است

خبر مهم رئیس سازمان امور مالیاتی/این مشاغل ملزم به ارائه ترازنامه نیستند

ماجرای صف میلیونی متقاضیان وام ودیعه مسکن چیست؟

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

آغاز شد

پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بانک ایران زمین

۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶کد خبر: 230804
ایستانیوز:پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱، آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso 9001، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل در سالن اجتماعات مرکزی این بانک آغاز شد.
عبد المجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد iso9001 در بخش مالی گفت: راهبرد امور براساس چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهمترین عامل در اجرای صحیح و نتیجه گیری مطلوب در سازمان های بزرگ است.
پورسعید پیاده سازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول کار بانکی و مالی دانست و گفت: از تمامی پرسنل می‌خواهم ضمن رعایت چارچوب‌های شناخته شده دو اصل ریسک و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت های خود در نظر داشته باشند.
در ادامه مجید رضی زاده معاون مالی بانک ایران زمین بزرگترین عامل رشد سازمان را کار تیمی و گروهی دانست و گفت: کار گروهی و هم افزایی که از طریق کار مشترک ایجاد می شود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.
وی افزود: خوشبختانه این نگرش و فکر در مدیریت عالی بانک ایران زمین وجود دارد و فضای هم فکری و همکاری روز به روز در حال افزایش است.
رضی زاده حرکت به سمت استاندارد سازی را لازمه توسعه سازمان‌های بزرگ دانست و اظهار داشت: رشد و توسعه سازمانی نیازمند حرکت صحیح و از پیش تعیین شده است که لازمه آن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخشهای مختلف بخصوص بخش مالی است.
پروژه پیاده سازی مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین به همراه کلاسهای آموزشی آن از 14 دی ماه آغاز شد است، که یکی از دستاوردهای آن پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso 9001 و آشنایی همکاران با این سیستم خواهد بود.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *