RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیر عامل بانک رفاه:

استاندارد سازی، بهره وری سازمان را افزایش می دهد

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۹/۶کد خبر: 265506
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: ممیزی لازمه سازمان های بزرگ و پیشرو است، بانک رفاه با استاندارد سازی فرایندها درصدد افزایش بهره وری، کسب رضایت مندی مشتریان و چابک سازی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سهمانی در جلسه بازنگری سیستم مدیریت کیفیت بانک با اشاره به اینکه ممیزی یافته های مثبتی از بانک رفاه را نشان داده است افزود: ارتقاء کیفیت خدمات، پیش شرط مهم فعالیت های بانک است و با ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان می توانیم سهم خوبی را در بازار به دست آوریم.
دکتر سهمانی بانک رفاه را به عنوان یکی از بانک های مطرح در کشور معرفی کرد و گفت: بانک رفاه یکی از بانک هایی است که سبد خدمات کاملی به مشتریان ارائه می کند ولی بهبود فرایند ارائه این خدمات بسیار مهم تر است.
گفتنی است در این جلسه بانک رفاه موفق به کسب دو گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 و سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری-راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان هاISO10002:2014 از سوی شرکت توف نورد آلمان شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *