RSS
امروز سه شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

بررسی بودجه شرکت‌های دولتی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس

هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

حداقل دستمزد در ایران پایین‌تر از کشورهای منطقه

کالری مصرفی خانوارها روی خط خطر

پیش‌بینی مهم یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو

خریدار باشگاه استقلال در صدد تغییر نام باشگاه

انتصاب مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون

۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸کد خبر: 360891
ایستانیوز:با حکم یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون، مدیر استان خراسان رضوی این شرکت معارفه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، «مجید بهرامی» به عنوان مدیر جدید استان خراسان رضوی این شرکت منصوب شد.
«مجید بهرامی» تحصیل کرده رشته مدیریت کسب و کار و دارای مدرک دکتری DBA با 17 سال سابقه کار در صنعت بیمه می‌باشد که 4 سال آن را در بیمه رازی مشغول به فعالیت بوده است که پس از آن در شرکت بیمه تعاون شروع به فعالیت کرده است.
 
ایشان به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه بازرگانی استان خراسان رضوی فعالیت دارند. وی همچنین به عنوان مدرس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کلاس‌های آموزشی نمایندگان جنرال و مدرس موسسات آموزش عالی در رشته بیمه در شهر مشهد تخصص دارند. «مجید بهرامی» در پیاده‌سازی سیستم‌های بازاریابی و تیم‌سازی فروش فعال نیز مشغول به کار هستند.
مدیر استان خراسان رضوی بیمه تعاون بیان می کند که با توجه به همکاران توانمند فعال در شعبه، پورتفوی امسال را محقق کرده و نیز بنا دارد تا در مسیر توسعه کیفی و ارتقاء سازمانی همکاران خود نیز اقداماتی انجام دهد تا آنها رویکرد فرسایشی نداشته و نیز به آنها ثابت شود که از زحماتشان قدردانی می شود.
 
«مجید بهرامی» تأکید می کند که در حوزه مشتریان نیز بنا دارد تا با انجام نظرسنجی به علل نارضایتی ها پی برده و در مسیر ترمیم آن گام هایی بردارد که به توسعه رضایت هرچه بیشتر آنها منجر شود.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *