RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاح شعبه بیمه دی کرج؛

صنعت بیمه ۷۰ میلیون فقره خسارت پرداخت کرد

۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۶/۷کد خبر: 355073
ایستانیوز: رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاحیه شعبه کرج بیمه دی، پرداخت بیش از ۷۰ میلیون فقره خسارت در سال گذشته را حاصل زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ صنعت بیمه دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مهندس مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی، با حضور در مراسم افتتاح شعبه کرج بیمه دی به ارایه گزارشی از اقدامات صنعت بیمه پرداخت و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه  توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه کند که تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۲۶ میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی نمونه ای از گستردگی چتر خدمات بیمه ای در کشور است و این را مرهون تلاش های شبانه روزی همکارانم در صنعت بیمه هستیم.
وی در خصوص بیمه تکافل گفت: از سال ۸۶ فعال سازی این بیمه در دستور کار صنعت بیمه قرار گرفت و یکی از مهمترین فواید این کار، ایجاد  رابطه با کشورهای همسایه که تقریبا ارتباطات بین المللی ما به این واسطه از سر گرفته شده است.
اوراق بیمه اتکایی نیز سالها در دستور کار بیمه مرکزی قرار داشت که خوشبختانه سال گذشته مجوز انتشار آن برای ۳ شرکت بیمه صادر شد.
مهندس بهزادپور در خصوص حضور صنعت بیمه در بحث تامین مالی کشور گفت:  حضور بیمه مرکزی در شورای عالی تامین مالی کشور توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که برای اولین بار و به طور رسمی نقش صنعت بیمه در تامین مالی در کنار بورس و بانک شناخته شد.
وی با اشاره به گستردگی خدمات صنعت بیمه گفت: در سال های اخیر توقع مردم نسبت به بیمه ها افزایش یافته و این مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند و ما را به سمت ارائه خدمات نوین و الکترونیک سوق داده است.
مهندس بهزادپور با اشاره به خدمات شایسته  صنعت بیمه در دوران تحریم ها گفت: صنعت بیمه به لطف نیروی انسانی کارآمد خود توانست بااین شرایط سخت مواجه شود.
وی افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه علیه ایران و قطع ارتباطات بین المللی و اتکایی مقایسه عملکرد صنعت بیمه با بازارهای جهانی بی انصافی است.
رئیس کل بیمه مرکزی یادآور شد، علی رغم شرایط خاص حاکم بر صنعت بیمه کشور، نگذاشته ایم مردم کمبودی در ارائه خدمات بیمه‌ای احساس کنند و در کنار تحمل بار تحریم ها و پوشش تمام ریسک ها در داخل کشور، همواره در راستای ایفای نقش حمایتی و مسئولیت اجتماعی خود و همراهی با شرایط اقتصادی مردم، سعی کرده ایم در ارائه نرخ بیمه نامه های شخص ثالث و درمان تکمیلی حداقل نرخ را اعمال کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود
اولویت اصلی صنعت بیمه را ایجاد آرامش و امنیت برای مردم دانست و گفت: پرداخت ۷۰ میلیون فقره در سال گذشته حکایت از نقش حمایتی صنعت بیمه دارد.
رئیس شورای عالی بیمه، گفت: صنعت بیمه از حق بیمه های دریافتی، انتفاعی ندارد و سودآوری آنها از طریق سرمایه گذاری ها خواهد بود.
مهندس بهزادپور ضمن ابراز خرسندی از اعتماد مردم به صنعت بیمه گفت: همه همکاران من در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مناسب، حامی خوبی برای مردم در روزهای سخت حادثه باشند.
وی همچنین از امضای توفق نامه همکاری با ۱۱ کشور در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: به زودی اتفاقات خوبی در حوزه تبادل تجارب و آموزش و انتقال ریسک خواهیم داشت.
وی در پایان از خدمات خوب بیمه دی در خدمت رسانی به ایثارگران قدردانی کرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:صنعت بیمه، خسارت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *