RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

حضور چشمگیر بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه صنعت پخش

۱۳:۵ - ۱۴۰۲/۲/۲۳کد خبر: 351180
ایستانیوز:شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ی مستقل بیمه‌ای که در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت سال جاری در محل همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، فعالیتی چشمگیر داشت.
در این نمایشگاه که با حضور فعال شرکت‌های بزرگی همچون ماموت، بهمن دیزل، قاسم ایران، بانک صادرات، طبیعت، بانک ملت، و … با هدف معرفی آخرین نوآوری و دستاوردهای جهانی صنعت پخش در کشور برگزار شد، بهترین فرصت برای معرفی توانایی‌ها و ظرفیت‌های بیمه‌ای به دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ حاضر در نمایشگاه بود.
بیمه تجارت‌نو نیز با حضور تعدادی از مدیران ارشد و نمایندگان فعال این شرکت در حوزه‌های مسئولیت، آتش‌سوزی و باربری جهت بهره‌برداری بیشتر و تقویت شبکه فروش حضوری چشمگیر و تأثیر گذار داشتند.
شرکت بیمه تجارت‌نو با هدف تداوم برند سازی، حمایت بیشتر و مستمر از شبکه فروش و معرفی خدمات ارزنده‌ی خود به مشتریان بالقوه و بالفعل، حضور در چنین نمایشگاه‌های تخصصی را در دستور کار خود دارد.
در این نمایشگاه غرفه بیمه تجارت‌نو میزبان تعدادی از بیمه‌گزاران بزرگ خود، مدیران بانک تجارت در حوزه بانکداری تجاری، کارگزاران و برخی مدیران ارشد سازمان‌های صنایع حاضر در نمایشگاه بود.
 
  
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *