RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

رونمایی از طرح فرابیمه بیمه ما

۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶کد خبر: 349268
ایستانیوز: طرح فرابیمه با حضور مدیران عامل بانک ملت و شرکت بیمه ما به صورت رسمی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت به عنوان سهامدار عمده شرکت بیمه ما در مراسم رونمایی از طرح فرابیمه به عنوان طرح مشترک بیمه ما و بانک ملت، این طرح را طرحی ارزشمند خواند و افزود: ما در بانک ملت معتقدیم که باید در همه شاخص ها اول باشیم در همین راستا امروز حدود 13.5 تا 14 درصد نقدینگی کشور در این بانک متمرکز شده و این بانک به بزرگ ترین بانک کشور تبدیل شده است.
 
وی بانک ملت را بزرگ ترین بانک از لحاظ منابع ارزی و همچنین پرسودترین بانک کشور خواند و گفت: بانک ملت در حوزه فناوری اطلاعات هم بانک نخست کشور است و حدود 23 درصد تراکنش های بانکی به این اختصاص دارد ضمن این که در محصولات جدید دیجیتال هم حرف اول را در بین بانک های کشور می زند.
 
دولت آبادی با اشاره به این نکته که ظرفیت های زیادی در بانک ملت وجود دارد که بیمه ما می تواند از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند، تصریح کرد: بیمه ما هم همچون بانک ملت باید در همه زمینه ها به ویژه در ارائه خدمات، جایگاه اول را از آن خود کند و کارهای بزرگی را برای کشور و سهامداران و ذینفعان خود انجام دهد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که رونمایی از طرح فرابیمه، شروع تحول در شرکت بیمه ما باشد و این کارها با سرعت بیشتری توسعه پیدا کند.
 
به گفته وی، هرچه شرکت بتواند به مردم راحت تر خدمات ارائه بدهد سهم از بازار و سودآوری خود را بیشتر خواهد کرد زیرا همه در پی دریافت راحت ترین خدمات به ویژه از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه هستند.
 
دولت آبادی با اشاره به این نکته که در حوزه بیمه کار بسیار زیاد است، ادامه داد: شرکت های بیمه هنوز انتظارات مردم را به طور کامل برآورده نکرده اند و شرکت بیمه ما با ظرفیت های خوبی که سهامداران آن دارند می تواند بهترین عملکرد را رقم بزند.
 
وی با قدردانی از عملکرد تیم مدیریتی شرکت بیمه ما، اظهار داشت: امیدواریم که این شرکت در همه حوزه های فناوری اطلاعات و دیجیتال، شرکت بیمه نخست کشور باشد و کار مردم را تسهیل کند.
 
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که همه کارهای بیمه ای شامل صدور، کارشناسی، دریافت خسارت و ... باید در سیستم فرابیمه و بدون حضور مشتری انجام شود این کار را دارای منافع برای شرکت و هم افزایش دهنده رضایت بیمه گزاران عنوان کرد.
 
وی تاکید کرد: طرح فرابیمه اقدامی ارزشمند است و ما منتظر اقدامات جدیدی از این شرکت هستیم.
 
کاردگر: در فرابیمه، بانک ملت اهرم فروش بیمه ما می شود
 
ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه ما هم در سخنانی با اشاره به رشد 35 درصدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از تمرکز این شرکت روی دو رشته بیمه ای خبر داد و گفت: اولین رشته درمان است که تجربه نشان داده است که باید این رشته را با احتیاط پیش برد.
 
به گفته وی، پورتفوی درمان شرکت از 150 میلیارد تومان در سال 1399 به 300 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافت به همین دلیل باید تصمیم می گرفتیم که در این زمینه با احتیاط حرکت کنیم و رشته درمان را کنترل کنیم به همین دلیل 4800 قرارداد سال 1400 به 2800 قرارداد در سال جاری کاهش یافت و مبلغ آن از 290 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان افزایش داد که نشان می دهد بیمه درمان را با قیمت خوبی به فروش رساندیم.
 
مدیرعامل بیمه ما، برنامه بعدی را حرکت به سمت سیستم هوشمند و تمرکز بر بیمه های زندگی عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور ما 0.1 درصد تا 0.2 درصد و در دنیا 3.8 درصد تا 4 درصد است در همین راستا، بانک ملت به عنوان بزرگ ترین سهامدار بیمه ما، در طرح فرابیمه، اهرم فروش شرکت می شود و بدین ترتیب همه مردم می توانند از این پلتفرم برای خرید بیمه های زندگی بهره ببرند به عبارت دیگر فرابیمه، رابط بین سامانه سنهاب بیمه مرکزی و فرابانک ملت است.
 
وی اضافه کرد: در این طرح هیچ کاغذی رد و بدل نمی شود و بیمه گزار با امضای دیجیتال می تواند بیمه را خریداری و تسهیلات دریافت کند.
 
کاردگر از ثبت درآمد 440 میلیارد تومانی در چندماه گذشته از این محل خبر داد و گفت: بانک ملت 350 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در این حوزه پرداخت کرده که بیمه نامه های آن صادر شده است. این درحالی است که کل درآمد بیمه زندگی در سال گذشته 400 میلیارد تومان بوده که صرفا 80 میلیارد تومان آن حق بیمه متعلق به سال 1400 و بقیه متعلق به اقساط سال های قبل بوده است.
 
وی فاز بعدی را ورود بیمه های غیرزندگی به پلتفرم خواند و ادامه داد: در فازهای بعدی هم اعلام و پرداخت آنلاین خسارت عملیاتی خواهد شد.
 
قائم مقام بیمه ما خبر داد: فروش محصولات بیمه ای از طریق بانک پلاس از سال آینده 
 
نعیم حسنی، قائم مقام مدیرعامل بیمه ما هم  در سخنانی با بیان این نکته که در فرابیمه، در مرحله اعتبارسنجی برای صدور بیمه نامه برابر با حق بیمه محاسبه شده، از بانک درخواست تسهیلات خواهد شد و پس از احراز شرایط از سوی بانک، وام یادشده به حساب حق بیمه آن بیمه نامه واریز شده و عملیات تسویه بیمه نامه انجام خواهد شد.
 
به گفته وی، همه این مراحل به صورت اتوماتیک انجام شده و اپراتور و کاربر در این زمینه دخل و تصرفی نخواهد داشت.
 
نعیم حسنی همچنین با بیان این نکته که از ماه های ابتدای سال آینده، بیمه ما نخستین فروشنده آنلاین بیمه روی بانک پلاس ملت خواهد شد، گفت: در این طرح، تمامی محصولات بیمه ای از طریق درگاه های دیجیتال بانک ملت عرضه خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *