RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

پیش بینی تولید ۲۶.۰۰۰ میلیارد ریال حق بیمه در بیمه ما تا پایان سال

۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱کد خبر: 331515
ایستانیوز: شرکت بیمه ما پیش بینی کرده است که تا پایان امسال بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد ریال حق بیمه در رشته های مختلف تولید کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رشد تولید حق بیمه در بیمه ما در سال 99 نسبت به سال 98 بیش از 62 درصد بوده است و در 10 ماهه ابتدای امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 76 درصد بیشتر حق بیمه تولید کرده که از رشد کل صنعت بیمه به مراتب بالاتر است.
 
بر اساس این گزارش، میزان تولید حق بیمه این شرکت در سال 1395 معادل 3.662 میلیارد ریال بوده که به 16.549 میلیارد ریال در پایان سال 1399 رسیده است.
 
مجموع حق بیمه تولیدی شرکت در 9 ماهه امسال نیز معادل 18.306 میلیارد و 325 میلیون ریال اعلام شده است.
 
در عین حال از سال 1396 تا سال 1399 سهم از بازار شرکت بیمه ما با 0.7 درصد افزایش از 1.3 درصد به 2 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می شود که این سهم در پایان سال 1300 به بیش از 2.4 درصد برسد.
 
رشد تعداد بیمه نامه های صادره در این شرکت بیمه ای نیز در سال 99 نسبت به سال 98 معادل 42 درصد بوده و در 10 ماه ابتدای امسال این رشد به 30 درصد افزایش یافته است.
 
بر این اساس، تعداد بیمه نامه های صادره این شرکت در سال 95 برابر با 588.364 فقره بوده که در پایان سال گذشته به 1.359.645 فقره رسیده است.
 
در بخش ضریب خسارت نیز شرکت بیمه ما دارای ضریبی معادل 69.9 درصد در سال 95 بوده که این ضریب را در پایان سال 99 به 60.8 درصد و در 6ماهه ابتدای امسال به 54 درصد کاهش داده که از متوسط ضریب صنعت بیمه پایین تر است.
 
نسبت خسارت بیمه ما در 9 ماهه امسال معادل 35.5 درصد محاسبه شده که 16 واحد از نسبت خسارت صنعت بیمه کمتر است.
 
نسبت توانگری این شرکت بورسی نیز در سال 95 معادل 194 درصد بوده که در سال 1400 به 203 درصد افزایش یافته و کماکان سطح یک توانگری این شرکت حفظ شده است.
 
بیمه ما در حوزه سودآوری نیز عملکرد مطلوبی داشته و در 6 ماهه سال 1400 مبلغی معادل 2.967 میلیارد ریال سود خالص تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد را نشان می دهد.
 
سود هر سهم شرکت در شش ماهه امسال 744 ریال اعلام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد بیشتر شده و رتبه اول را در بین شرکت های بیمه ای بازار سرمایه به این شرکت اختصاص داده است.
 
بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده، بازده تحقق یافته سهام بیمه ما در 6 ماهه امسال 62 درصد و سود خرید و فروش سهام آن 2.580 میلیارد ریال بوده است.
 
شرکت بیمه ما در بخش تولید محصولات جدید بیمه ای نیز عملکرد مناسبی داشته و بیمه نامه اعتباری انفرادی ارزش آفرین برای تسهیلات گیرندگان را در مرحله اخذ مجوز از بیمه مرکزی دارد.
 
بیمه نامه صلح عمری " بیمه مستمری ماندگار"، بیمه نامه صندوق امانات بانک، بیمه نامه طبیعت گردی، بیمه نامه دیجی ما ویژه محصولات الکترونیک شخصی، بیمه نامه مسوولیت محیط زیست و بیمه نامه جامع اتومبیل از دیگر محصولاتی است که از سوی بیمه ما در مراحل بررسی یا تحلیل نرخ و شرایط قرار دارد.
 
در همین حال این شرکت بیمه ای، راه اندازی سیستم احراز هویت و امضای الکترونیک، راه اندازی کال سنتر و سی آر ام، استقرار سامانه هوشمندسازی کسب و کار نمایندگان، استقرار پلتفرم و سامانه های تخصصی در حوزه های بیمه عمر، درمان، اتومبیل، باربری و مسوولیت را از طریق مشارکت با شرکت های دانش بنیان در دست اقدام دارد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:حق بیمه، بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *