RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

آیین‌نامه مواجهه با بحران احساس شد!

۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶کد خبر: 347914
ایستانیوز:با توجه به حادثه‌خیزی مناطق مختلف کشور و ضرورت جبران خسارات زیان‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی، ضرورت تدوین آیین‌نامه مواجهه با بحران کاملا احساس می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجید مشعلچی که در جمع چند تن از مدیران عامل شرکت‌های بیمه و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: تناسب بین میزان خسارات احتمالی و پوشش بیمه‌ای از جمله مسائلی است که باید در طراحی و عرضه بیمه‌نامه‌های مرتبط با رشته حوادث مورد توجه قرار گیرد.
 
قائم‌مقام بیمه مرکزی، انجام وظیفه انسانی صنعت بیمه را مقدم بر ایفای تعهدات بیمه‌گری عنوان و اظهار کرد: سرعت در فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت از جمله عوامل اعتمادسازی است که می‌تواند در همگانی‌تر شدن محصولات و خدمات بیمه‌ای موثر باشد.
 
مشعلچی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی «سوآپ بیمه‌ای» ویژه حوادث طبیعی و فاجعه‌آمیز خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی حوادث طبیعی اخیر از وظایفی است که پژوهشکده بیمه و بخش‌های پژوهشی شرکت‌های بیمه‌گر باید با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *