RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

آیین گشایش ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد

۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳کد خبر: 345185
ایستانیوز: ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه‌ی فروش استان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت، گشایش ساختمان‌های جدید و ملکی شعب را، اقدامی هدفمند جهت ارتقاء سطح سرمایه‌ای شرکت دانسته و در عین حال، آن را گامی مؤثر در راستای تقویت برند و یکپارچه‌سازی هویت بصری بیمه دی قلمداد نمود. وی همچنین اظهار داشت؛ تمرکز استراتژیک بیمه دی، توجه به کارکنان  و نمایندگان است. زیرا توجه به این موضوع، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات شده و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان را منتج خواهد شد. کشاورز در ادامه بیان داشت؛ جهت دست‌یابی به این اهداف، مطالعه‌ی خوبی صورت پذیرفته و بر این مبنا، برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده که به زودی به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.
 در حاشیه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی طی دیداری صمیمی با شبکه‌ی فروش استان، رویکرد نوین شرکت را حرکت تدریجی از فروش سازمانی به سوی خرده فروشی عنوان نموده و نقش نمایندگان در تحقق این اهداف را، بسیار جدی و مؤثر قلمداد نمود.  
در خاتمه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی، امانت‌داری نسبت به سهامداران را، از جمله اهم وظایف کلیه‌ی کارکنان بیمه دی دانست و اظهار امیداواری نمود؛ این شرکت با همدلی تمامی همکاران شعب و ستاد و همراهی شبکه‌ی فروش، سیر صعودی و افزایش سودآوری خود را تدوام بخشد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *