RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

همراه با شعب اراک، بجنورد و سمنان در تور خبر بیمه تعاون

۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۹/۹کد خبر: 329789
ایستانیوز:در تور خبر بیمه تعاون، عملکرد شعب اراک، بجنورد و سمنان شرکت بیمه تعاون مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،   این شرکت در بررسی فعالیت شعب استانی خود که تحت عنوان «تور خبری بیمه تعاون» انجام شده، عملکرد شعب کرمانشاه، کردستان، قزوین، سیستان و بلوچستان، باجه های تخصصی مناطق آزاد ارس و انزلی، شعب تخصصی بانک توسعه تعاون و موسسه مالی اعتباری ملل را مورد بررسی قرار داده است، حال در این قسمت به عملکرد و برنامه های سه شعبه اراک، بجنورد و سمنان پرداخته خواهد شد.
 
شعبه اراک
مدیر شعبه اراک بیمه تعاون مطرح می کند: اگر مشکل کمبود نیرو در شعبه رفع شود، با توجه به اعتبار کسب شده در بازه دوسال و نیم فعالیت شعبه می توان فعالیت های گسترده تری کرد.
او پیشتر نیز چالش های شعبه تحت مدیریت خود را «ناسالم در فضای کاری فی مابین شرکت های بیمه و ارائه حق بیمه های غیر فنی بدون توجه به مدیریت ریسک و همچنین کمبود نیروی متخصص در سطح استان مرکزی» بر شمرده بود.
جودکی همچنین مطرح کرد: در بازه زمانی شش ماهه دوم بنا دارد که تمرکز جغرافیایی را از مرکز استان به سایر شهرستان های استان ببرد.
وی توضیح می دهد: از دیگر سو تعطیلی استان مرکزی تا نیمه دوم اردیبهشت به دلیل پاندمی کرونا، امکان تمرکز بر فروش نبود لکن از این فرصت استفاده کرده و به تقویت شبکه فروش پرداختیم؛ همچنین با توجه به اعتبار مطلوب اخذ شده شعبه استان مرکزی بیمه تعاون، موفق شدیم در مناقصات متعددی شرکت کنیم.
مدیر شعبه اراک بیمه تعاون همچنین تشریح می کند: با توجه به ضعف در خرده فروشی، بنا داریم در حوزه تقویت خرده فروشی گام برداشته و در این زمینه نماینده ها را انگیزش دهیم.
جودکی افزود: معتقدیم تا خرده فروشی موجب حفظ پورتفوی ثابت شده و افزایش تبلیغات دهان به دهان را به دنبال خواهد داشت و در نتیجه به بهبود سرمایه اجتماعی برند بیمه تعاون نیز منجر می شود.
مدیر شعبه اراک بیمه تعاون ادامه داد: همچنین نگاه شعبه مرکزی جامع بوده و بر روی فروش یک محصول بیمه ای تمرکز نمی کنیم تا بتوانیم سهم گسترده تری از تمام بیمه نامه ها در پورتفوی خود داشته باشیم.
وی تصریح کرد: افزایش تبلیغات محیطی نیز عاملی تأثیرگذار در بهبود فروش و برندینگ سازمانی بیمه تعاون است که با توجه به آن بنا داریم در شش ماهه دوم سال 1400 نیز سبد فروش بیمه ای مان را کامل کنیم.
جودکی در انتها مطرح کرد: برای بیمه های زندگی نیز درخواست کردیم تا دوره های آموزشی و انگیزشی برای کارکنان برگزار شده تا ضمن افزایش آگاهی بخشی آنها به بهبود سبد فروش استان نیز کمک کنیم.
قابل توجه است که پیشتر نیز نعیم جودکی، مدیر شعبه اراک پیرامون بیمه زندگی بیمه تعاون مطرح کرده بود «بیمه زندگی محصول بسیار کارآمدی است که برای معرفی مطلوب‌تر آن نیاز است تا نمایندگان جنرال و عمر خود را افزایش داده و به این شکل در رقابت با شرکت‌های دیگر فعالانه‌تر عمل کنیم.»
همچنین شایان ذکر است که پیش از این حسین خسروبیگی، رئیس اتاق تعاون استان مرکزی با تمجید از خدمات بیمه تعاون مطرح کرده بود که «تلاش می‌کنیم جلسات مشترکی را در اتاق تعاون با تعاونی‌ها و نماینده بیمه تعاون برای آشناسازی تعاونی‌ها با خدمات بیمه‌ای و پوشش انواع ریسک آن‌ها از طریق صدور بیمه‌نامه در حوزه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت، توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا و... برگزار کنیم.»
 
شعبه بجنورد
شعبه بجنورد از جمله شعبات تازه تأسیس بیمه تعاون در سال 1399 بوده و مدیریت آن بر عهده رسول حسین زاده قرار گرفته است.
حسین زاده مطرح می کند که مهم ترین دستاورد شش ماهه نخست سال 1400 شعبه تحت مدیریت او، عقد قرارداد با وزارتخانه نیرو و دستگاه های زیرمجموعه شان بوده است.
او مطرح می کند که این قرارداد منجر به بهبود برند بیمه تعاون شده و سبب خواهد شد تا در ادامه گام های بزرگ تری برداشته شود.
مدیر شعبه بجنورد همچنین تأکید می کند که عقد این قرارداد با توجه به اینکه هنوز یکسال از عمر این شعبه نگذشته است به عنوان دستاوردی بزرگ و گامی بلند از سوی شعبه بجنورد تلقی می شود.
حسین زاده در ادامه مطرح کرد: در بازه زمانی تأسیس شعبه تا کنون موفق به جذب 6 نماینده شده ایم و 3 نماینده دیگر نیز در حال انجام مراحل اخذ کد نمایندگی هستند؛ همچنین بنا داریم تا پایان سال 1400 تعداد نماینده ها را به عدد 13 برسانیم.
او همچنین برای پاندمی کرونا نیز به صورت اخص بر روی بیمه نامه مسئولیت بهورزان تمرکز کرده و دستاوردهای قابل توجهی نیز در این زمینه کسب کرده است.
شایان ذکر است که پیش از این، غلامرضا عوض زاده، فرماندار وقت بجنورد از بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی بیمه تعاون که موجب مانع زدایی از توقف فعالیت مشاغل شده است قدردانی کرده بود.
شعبه سمنان
شعبه سمنان از دیگر شعبه های تازه تأسیس بیمه تعاون در سال 1399 بوده و مدیریت آن بر عهده علی اکبر ابوابی قرار گرفته است.
او مطرح می کند که شعبه تحت مدیریت او هم اکنون دارای 17 نماینده فعال بوده و 3 نماینده دیگر نیز در حال اخذ کد هستند.
ابوابی اضافه کرد: موفق شده ایم در تمام شهرستان های استان نماینده فعال بگذاریم و این مهم سبب می شود تا بتوانیم با جامعیت بیشتری به معرفی محصولات بیمه تعاون بپردازیم.
مدیر شعبه سمنان ادامه داد: موفق شده ایم ضمن برگزاری جلسات متعدد و جذب پورتفوی مطلوب، با شرکت های جامعی نیز قرارداد منعقد کنیم.
وی تصریح کرد: همچنین موفق شده ایم تا با افزایش دوره های آموزشی، فروش خرده فروشی نماینده ها را به صورت قابل توجهی افزایش دهیم؛ از این رو بنا داریم تا با همکاری با ستاد مرکزی و افزایش دوره های آموزشی، دانش افزایی کرده و فروش را نیز تقویت دهیم.
ابوابی همچنین اظهار می کند: طبق سیاست های اتخاذ شده در شعبه سمنان، فرایند کارشناسی خسارت با دقت قابل توجهی صورت گرفته و در این شعبه فعالیت کارکنان منوط به ساعات اداری تعیین شده نیست، بلکه با همیت موجود در بین همکاران، در هر ساعتی از شبانه روز، فعالیت کاری انجام می شود.
مدیر شعبه سمنان تصریح کرد: بنا داریم که در بازه زمانی شش ماهه دوم سال 1400 فراتر از هدف تعیین شده برای شعبه حرکت کرده و مسیر رو به رشد خود را بیش از پیش بپیماییم.
شایان ذکر است که پیش از این، حسن نورانیان، رئیس شورای شهر مهدی‌شهر استان سمنان نیز در خصوص بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی بیمه تعاون گفته بود: بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از اپیدمی محصولی بسیار کاربردی است و در شرایطی که کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکلات متعددی روبه‌رو کرده، می‌تواند یاریگر مناسبی برای بخش‌های مختلف اقتصادی باشد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *