RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

روابط‌عمومی بانک پاسارگاد جوایز هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را دِرو کرد

۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۸/۱۹کد خبر: 342352
ایستانیوز:بانک پاسارگاد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود (۸ بخش) موفق به کسب رتبه برتر شد و جایزه دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که در تاریخ 18آبان1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد، روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در هر 8 حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژه‌نامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانه‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شد. همچنین با توجه به موفقیت بانک پاسارگاد در 8 بخش، "دیپلم افتخار " نیز به راحله شهرابی مدیر امور راهبری و روابط عمومی این بانک تعلق گرفت.
 
گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری “جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی” را در دستور کار خود قرار داده است. این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آن‌ها فراهم سازد.
 
هفدهمین دوره از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستان سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابط‌عمومی‌‌های کشوردر بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *