روابط‌عمومی بانک پاسارگاد جوایز هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را دِرو کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که در تاریخ 18آبان1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد، روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در هر 8 حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژه‌نامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانه‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شد. همچنین با توجه به موفقیت بانک پاسارگاد در 8 بخش، "دیپلم افتخار " نیز به راحله شهرابی مدیر امور راهبری و روابط عمومی این بانک تعلق گرفت.
 
گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری “جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی” را در دستور کار خود قرار داده است. این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آن‌ها فراهم سازد.
 
هفدهمین دوره از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستان سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابط‌عمومی‌‌های کشوردر بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.