RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

صعود قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار

تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ چقدر شد؟

پیش بینی بورس ؛ روزهای فرسایشی ادامه دارد؟

بنگاه‌های تولیدی گرفتار معضل مواد اولیه

حضور بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

ورود بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها با رشد تاریخی ۱۳۷درصدی حق‌ بیمه تولیدی

چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است

خبر مهم رئیس سازمان امور مالیاتی/این مشاغل ملزم به ارائه ترازنامه نیستند

ماجرای صف میلیونی متقاضیان وام ودیعه مسکن چیست؟

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

دیدار رئیس‌ کل بانک مرکزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استانها

۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۲/۳۰کد خبر: 336018
تومان نیوز: رئیس‌ کل بانک مرکزی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، شبکه بانکی تمام قد در خدمت رونق بخش تولید کشور به منظور توسعه صادرات و اشتغال‌آفرینی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر صالح آبادی با اشاره به اهتمام ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مسایل اقتصادی و ظرفیت های اقتصادی و تولیدی ویژه این استان تصریح کرد: حضور جدی شبکه بانکی در صحنه اقتصادی استان‌ها با توجه به شرایط کشور بیشتر شده است و بانک مرکزی این رویه را با شدت و جدیت دنبال می‌کند.
 
رئیس‌ کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اجتناب‌ناپذیر بود، گفت: تبیین این اقدام مهم دولت و مقابله با قاچاق کالا برای مردم حتما لازم و ضروری است.
 
دکتر صالح‌آبادی با اشاره به ضرورت تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و هدایت صحیح اعتبارات بانکی به بخش تولید گفت: حمایت جدی شبکه بانکی از تولید صادرات محور و بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.
 
رئیس‌کل‌ بانک مرکزی در ادامه به اجرای سند اصلاح نظام بانکی در بانک مرکزی خبر داد و با اشاره به سه بال این سند گفت: اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی و بانکها، اصلاح رابطه بانک مرکزی با بانکها و اصلاح رابطه بانک ها با مشتریان از اجزای مهم این سند به شمار می روند و بانک مرکزی اصلاح این روابط را به طور جدی پیگیری می کند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به سوابق دکتر صالح آبادی و نقش شبکه بانکی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: با انتصاب شما در جایگاه بانک مرکزی، امید ما به احیای بانکداری اسلامی به معنای واقعی بیشتر شد و انتظار است در این جهت با تمام تلاش اقدام شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به ظرفیت های بی شمار استان آذربایجان شرقی در موضوع تولید و فعالیت های اقتصادی تصریح کرد: اگر شبکه بانکی در خدمت اقتصاد کشور باشد پیشرفتها دوچندان خواهد شد و انصافاً بانکها در این زمینه همراه و هماهنگ با مجموعه های اقتصادی استان در حرکت هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح دولت در خصوص مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم و قطعا اگر مردم در این زمینه به خوبی توجیه شوند و مضرات قاچاق کالا و ارز ترجیحی برای شان تبیین گردد قطعاً متوجه خواهند شد که این جراحی اقتصادی به نفع آنان بوده و با جلوگیری از قاچاق کالا رونق تولید را در صحنه کشور خواهیم دید.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *