RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر پرورش شغلی در بیمه نوین

۱۵:۸ - ۱۴۰۱/۱/۳۱کد خبر: 333518
ایستانیوز: شرکت بیمه نوین با توجه به استراتژی‌های کلان خود مبنی بر ارتقاء و توانمندسازی نیروی انسانی و شبکه فروش و نقش آن در رضایتمندی مشتریان، گسترش و بهینه‌سازی دوره‌های آموزشی را مد نظر قرار داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مجازی در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی با تکیه بر ظرفیت‌های همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تهیه و انتشار120 ساعت محتوای آموزشی در سال 1400است.
 
بر اساس این گزارش به نقل از اداره آموزش این شرکت، سال گذشته بیمه نوین بیش از 82 هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت ترکیب حضوری و مجازی برای چهار گروه مدیران، نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، اجرایی کرد.
 
مهم‌ترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دوره‌های صدور در کلیه رشته‌های بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمه‌های اتومبیل، کارگا‌ه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری و دوره‌های آشنایی با طرح‌های اختصاصی این شرکت مانند اتوپلاس و مجتمع مسکونی بوده اند.
 
دوره‌های مدیران عصر دیجیتال، برگزاری لایوهای آموزشی اینستاگرام برای نمایندگان شرکت، مجازی شدن آزمون‌های مجوزهای صدور رشته‌های فنی و آزمون حدود اختیارات بیمه های مسئولیت از دیگر اقدامات مهم بیمه نوین با در نظر داشتن توانمندسازی نیروی انسانی بر اساس نیازهای روز بازار و روش‌های جدید خدمت رسانی بوده است.
 
همچنین دوره پودمانی جانشین‌پروری و دوره‌های آموزشی ویژه مدیران از جمله استراتژی‌هایی است که برای سال جاری در بیمه نوین برنامه‌ریزی شده‌اند.
 
گفتنی است، با هدف بهره‌گیری از ظرفیت علمی و ایجاد انگیزه در جهت مطالعات میدانی کاربردی بر روی موضوعات روز صنعت بیمه در میان کارکنان و شبکه فروش، همایش‌های علمی-پژوهشی نیز در کنار دوره‌ های آموزشی در سال گذشته در بیمه نوین اجرایی شده‌اند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *