RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع مدیران و رؤسای شعب

ضرورت حفظ و تداوم انضباط مالی در فرآیندهای اجرایی

۱۴:۸ - ۱۴۰۲/۴/۲۶کد خبر: 353370
ایستانیوز: معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب این شرکت ضمن تشریح وضعیت موجود و ارائه راه‌کارهای لازم، بر ضرورت حفظ انضباط مالی در تمامی فرآیندهای اجرایی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، نشست سراسری هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب این شرکت، با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه فروش، تبیین سیاست‌های کاری، تشریح چشم انداز آتی و نیز بررسی راهکارهای موجود در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.
 
آرام رشیدی؛ عضو هیأت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در این نشست با اشاره به ضرورت حفظ و تداوم انضباط مالی در تمامی فرآیندهای کاری این شرکت گفت: از زمان تأسیس بیمه نوین تاکنون که بیش از 17 سال سپری شده است، تغییر و تحولات مثبت رخ داده نتیجه ثبات و حفظ انضباط مالی، ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی و توجه به مدیریت ریسک و شرایط بیمه‌نامه در بازار رقابت صنعت بیمه بوده است. روندی که می‌بایست محور اقدامات انجام شده در فرآیندهای اجرایی و دستورالعمل‌های موجود قرار گیرد.
 
وی در ادامه ضمن تأکید بر نقش نمایندگان در رشد و توسعه بیمه نوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 درصد بیمه‌نامه‌هایی که صادر شده است توسط نمایندگان بوده که نشانگر نقش حیاتی آنان در پیشبرد اهداف شرکت است. در همین راستا تعامل مؤثر شعب و مدیران با نمایندگان  و برنامه ریزی در جهت ارتقای توانمندی های اعضای شبکه فروش یکی از اهدافی است که در دستورکار قرار گرفته و باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
 
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین گفت: در بازار رقابت امروز حرکت به سمت نوآوری یک ضرورت است و استراتژی‌های تدوین شده در بیمه نوین در حوزه‌های مختلف طراحی محصول، نیازسنجی مشتریان و ارائه خدمات نیز با محور ایجاد نوآوری برنامه ریزی شده‌اند.
 
عضو هیأت مدیره بیمه نوین همچنین بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و توسعه خدمات بیمه در بستر فضای آنلاین تأکید کرد و آن را مزیت رقابتی و تعیین کننده در فضای کسب و کار صنعت بیمه در حال حاضر دانست.  
 
برگزاری پنل‌هایی با موضوع توسعه فروش، حفظ و نگهداشت مشتریان، بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال و تشریح برنامه‌های آتی، تبیین سیاست‌های کاری و چشم انداز آتی شرکت و تقویت تعاملات درون سازمانی در راستای توسعه فروش توسط معاونت‌های فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و پشتیبانی و امور اقتصادی  از جمله دیگر بخش‌های نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت بیمه نوین بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *