RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح ساختمان ولیعصر بیمه نوین

بیمه نوین در جایگاه روبه رشدی قرار دارد

۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۶/۸کد خبر: 355100
ایستانیوز: رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران اظهار داشت: شرکت بیمه نوین با برنامه‌ریزی و جهت گیری‌های درست در مسیر خوبی قرار دارد و با بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان درکنار کارشناسان متخصص و با تجربه موفق شده تا در جایگاه روبه رشدی در صنعت بیمه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مجید بهزادپور؛ رئیس‌کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران در آیین افتتاح ساختمان ولیعصر(عج) شرکت بیمه نوین ضمن گرامی داشت هفته دولت، با تأکید برتوسعه کمی و کیفی صنعت بیمه، اذعان داشت که یکی از روشن‌ترین هدف‌گذاری‌ها و جهت‌گیری‌ها نسبت به صنعت بیمه را دولت سیزدهم دارد.
 
وی توسعه کمی صنعت بیمه را یکی از اصلی‌ترین هدف‌گذاری تعیین شده دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این توسعه شاخص‌های مختلفی چه در ابعاد کمی و چه در حوزه کیفی دارد و صنعت بیمه باید در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب برای تمامی مردم و ایجاد امکان دسترسی افراد به محصولات بیمه‌ای و ارائه محصولات جدید بیمه‌ای گام بردارد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اشاره به سه رکن صنعت مالی یعنی بورس، بانک و بیمه، افزود: صنعت بیمه باید صنعتی پیشرو و پیشران باشد و اقتصاد کشور را با خود به حرکت درآورد.
 
بهزادپور، بابیان این‌که بیمه در بسیاری از کشورهای دنیا جایگاه مهمی دارد، گفت: باید جایگاه صنعت بیمه در کشور را ارتقا داد چرا که استقلال و جایگاه صنعت بیمه در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 وی، اذعان داشت که حرکت به سمت نوآوری و فناوری‌های نوین و ایجاد تحول دیجیتال در صنعت بیمه اجتناب ناپذیر است و با نگاه به تجربه جهانی هم می‌توان دریافت که برای توسعه باید به سمت این تحول حرکت کرد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی، عنوان کرد: در فضای صنعت بیمه بزرگی و کوچکی یک شرکت بیمه مهم نیست زیرا یک شرکت بیمه با برنامه‌ریزی و جهت‌گیری درست خود می‌تواند به جایگاه خوبی برسد.
 
صبح امروز آیین افتتاح ساختمان ولیعصر (عج) شرکت بیمه نوین با حضور، مجید بهزادپور؛ رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، سیدمحمد کریمی؛ دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، علیرضا بلگوری؛ مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین و اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.
 
دو طرح جدید بیمه‌ای به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد
 
در ادامه مراسم امروز، مدیرعامل شرکت بیمه نوین ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهارداشت که همسو با سیاست‌های کلی نظام و حفظ منافع سهامداران، در سال گذشته برنامه استراتژیک سه ساله این شرکت به تصویب رسیده است.
 
حسین کریم‌خان زند، با تاکید براهمیت نوآوری در شرکت‌های بیمه‌ای، گفت: در راستای نوآوری در خدمات و طراحی محصولات نوین بیمه‌ای و با توجه به نیاز جامعه، این شرکت دو طرح جدید بیمه‌ای در حوزه بیمه‌های عمر را به زودی روانه بازار خواهد کرد.
 
وی خرده فروشی را یکی از استراتژی‌های مهم شرکت بیمه نوین برشمرد و افزود: در سال گذشته این شرکت موفق شد تا با همکاری شبکه فروش توانمند خود بیش از 60 درصد رشد در حوزه خرده فروشی را به ثبت برساند.
 
مدیرعامل شرکت بیمه نوین، نیروی انسانی جوان را یکی از نقاط قوت بیمه نوین خواند و بیان کرد: آموزش و توانمند سازی مدیران، کارکنان و شبکه فروش یکی از استراتژی های مهم اجرایی در این شرکت است که استمرار و تداوم برآن همواره مورد تاکید بوده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *