RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران خبرداد:

ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۲۱۰ مشتری در سال ۱۴۰۱

۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴کد خبر: 333002
ایستانیوز: عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران از برنامه این بانک برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۲۱۰ مشتری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  حبیب احمدی گفت: با توجه به نیاز مشتریان بانک به دریافت راه حل های موثر برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار، این بانک برنامه توسعه کمی و کیفی بانکداری شرکتی را به عنوان یکی از اولویت های مهم عملیاتی خود در سال جدید در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به آغاز اجرای طرح بانکداری شرکتی در بانک در سال ۹۵، تصریح کرد: با توسعه کمی و کیفی این طرح در شعب بانک طی سال های ۹۵ تا پایان ۱۴۰۰ موفق به ارائه خدمات بانکداری شرکتی ابتدا به ۲۰ مشتری و در ادامه به ۱۱۰مشتری شده ایم و برای سال آینده آماده ازائه خدمات به ۲۱۰ مشتری خواهیم بود.
معاون نظارت و کنترل داخلی بانک توسعه صادرات ایران، افزود: شاخص هایی اعم از حجم صادرات، مبلغ فروش، سود خالص، عدم وجود مانده بدهی غیر جاری، رتبه اعتباری، سود انباشته، افتخارات صادراتی و مجموع تسهیلات و تعهدات سالیانه دریافتی از بانک در فرایند ارائه خدمات بانکداری شرکتی لحاظ شده است.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ضرورت بازنگری در بسته خدمات بانکداری شرکتی و تخصیص اختیارات بیشتر به شعب در این حوزه، تصریح کرد: انتظار می رود بانک توسعه صادرات ایران با این توسعه کمی و کیفی، بیش از پیش در کمک به رشد و توسعه اقتصادی و افزایش صادرات کشور از طریق تسهیل فعالیت شرکت های تولیدی و صادراتی، مانع زدایی و پشتیبانی مناسب از آنها، نقش ایفا کند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانکداری شرکتی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *