RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سامان عنوان کرد :

تحول دیجیتال، مسیری برای توسعه صنعت بیمه

۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۹/۲۸کد خبر: 330198
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که «تحول دیجیتال» فقط استفاده از فناوری و صدور آنلاین بیمه نامه نیست، گفت: تحول دیجیتال مسیری برای توسعه صنعت بیمه در داخل وخارج ازکشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد رضا ضرابیه در پنل «تحول دیجیتال و شبکه فروش، فرصت ها و چالش ها» که در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه برگزار شد با بیان این که در شرایط تورمی کنونی، شرکت ها باید به دنبال راهکارهای موثر برای حفظ ارزش دارایی خود باشند، اظهار کرد: داشتن درآمد ارزی، بهترین راه حفظ دارایی است و « تحول دیجیتال» راهکاری برای نفوذ به بازار بین المللی و در نتیجه کسب درآمد ارزی است.
او با اشاره به این که صنعت بیمه دنیا در حوزه تطبیق با تحول دیجیتال از سایر صنایع عقب تر است، تاکید کرد که بیمه گران ایرانی می توانند از این فرصت استفاده کرده و دست کم برای رونق بازار بیمه در عراق، ترکیه ، ارمنستان و کشورهای اورآسیا، بکوشند تا از آن محل، خودشان نیز منتفع شوند.
ضرابیه داشتن اعتماد به نفس را مهمترین الزام حضور در بازارهای بین المللی خواند و با بیان این که صنعت بیمه کشورمان از نظر دانش و سرمایه انسانی، به مراتب وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای منطقه دارد، گفت: بدون شک بیمه گران ایرانی می توانند صادرات خدمات بیمه ای داشته باشند و از این محل شرایط مطلوبی برای خود ایجاد کنند. 
وی تحول دیجیتال را در ارتباط مستقیم با عوامل فروش صنعت بیمه خواند و با تاکید بر این که نمی توان به بهانه تحول دیجیتال، شبکه فروش کنونی را از میان برداشت، خاطرنشان کرد: جایگاه شبکه فروش، امن است و باید با قدرت حفظ شود. 
او همچنین به ظهور بازیگران جدید در عرصه صنعت بیمه در قالب اینشورتک ها اشاره کرد و با بیان این که هزینه تبلیغات آنها از محلی خارج از صنعت بیمه تامین می شود، گفت: این تجربه نشان می دهد همه تحولات ساختاری در صنعت نیاز به سرمایه گذاری داخلی ندارد و می توان از ظرفیت های بیرونی نیز به این منظور بهره گرفت.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان افزود: ارزیابی های ما نشان می دهد که تنها 15 درصد تحول دیجیتال در گروی فناوری و استفاده از تکنولوژی است، اما 85 درصد آن در گروی فرایند انجام کار، فرهنگ سازمانی و سرمایه انسانی است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *