RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

در گفت‌و‌گو با معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ملت مطرح شد:

نقش تحول دیجیتال در توسعه صنعت بیمه و تاثیر آن برای رفع چالش‌ها

۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۴/۲۴کد خبر: 353302
ایستانیوز:معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه ملت با اشاره به نقش تحول دیجیتال در توسعه صنعت بیمه با بیان اینکه فرآیند عملیات بیمه‌گری، یک فرآیند دانایی محور است، تصریح کرد: این دانایی محور بودن باعث می‌شود تا فرآیند انجام عملیات بیمه‌گری تحت تاثیر ترندهای فناوری اطلاعات قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، حسن پولادی افزود: در واقع اطلاعات مربوط به مشتریان متمرکز در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری می‌شود تا این امکان فراهم شود که بدانیم مشتری هدف، چه کسی است و در چه مکانی و با چه ابزاری می‌توان برنامه‌ریزی برای تبلیغات داشت تا مخاطبان را ترغیب کنیم به این فضا وارد شوند.
پولادی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه، موقعیت مناسبی برای حوزه تحول دیجیتال است، گفت: بنا به اعتقاد اکثر گروه‌های مشاوره مدیریت، در این حوزه، موج تغییرات سرعت بالایی دارد و این امر باعث وقوع اتفاقات بزرگی در صنعت می‌شود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ملت افزود: ابزارهای فناوری اطلاعات و نیز ابزارهای تحول دیجیتال می‌تواند به شبکه فروش کمک کند تا مسیرهای راحت‌تر و دارای سهولت کار بیشتری را برای جذب مشتریان و همچنین متقاعد کردن آنها را در اختیار داشته باشند. این ابزارها به هیچ عنوان رقیب سیستم‌های سنتی فروش نیستند، بلکه کمک می‌کنند تا فرآیند فروش با سهولت بیشتری انجام شود.
 
وی گفت: این ابزارها همچنین کمک می‌کنند که فرآیند پرداخت خسارت با سهولت و دقت بالاتری انجام شود و با شناسایی و کاهش تقلب‌ها، مشتریان احتمال‌ها و شرایط مختلف را شناسایی کنند. شبکه فروش قدرتمند با گستره وسیع نیز این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم ارزش‌آفرینی سازمان را توسعه داده و بهبود بخشیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *