RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

بیمه های مناطق آزاد و حذف مزیت های رقابتی

۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۹/۱۷کد خبر: 329974
ایستانیوز:مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری: به دنبال کسب مزیت های رقابتی هستیم!
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، الهام جلوی با بیان این که این شرکت با استفاده سالها تجربه کارشناسی مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت بیمه و دانش فنی اندوخته ناشی از آن، می تواند کمک های ارزنده ای در حوزه ارزیابی و انتقال ریسک در چارچوب بیمه های اتکایی بین المللی داشته باشد، اظهار کرد: مدیران شرکت بیمه آسماری با بزرگترین شرکت های بیمه منطقه ای و بین المللی همکاری داشته اند و از این رو با دسترسی به بزرگترین بازارهای جهانی بیمه، توانایی این را دارند که در راستای حفظ و حراست از سرمایه های کشور در مناطق آزاد صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی خدمات ارائه کنن.
 
وی استفاده از دانش روز دنیا همزمان با ارائه جدیدترین محصولات بیمه ای رایج در سطح بین المللی را از توانایی های این شرکت خواند و افزود: مدیریت ریسک و ایجاد اطمینان نهایی برای امنیت در سرمایه گذاری‌های ملی و بین المللی، بخشی از استراتژی شرکت بیمه آسماری است.
جلوی با اعلام این که« شرکت بیمه آسماری، برترین شرکت بیمه ای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است»، ادامه داد: این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوری‌های پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه بهترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود را فراهم آورده است.
مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری یکی از مهمترین عوامل رشد پرتفوی صنعت بیمه را همراهی و همسویی با نیاز مشتریان در طراحی محصولات خواند و گفت: شرکت بیمه آسماری اطلاعات مشتریان را از طریق شبکه فروش دریافت و کمبودها در حوزه نیازهای آنها را برطرف می کند تا خدمات بر اساس قوانین، مقررات و آیین نامه های شورای عالی بیمه، به بهترین شکل برای آنها در دسترس باشد.
او پرداخت صحیح، دقیق و به موقع خسارت را مهمترین بخش خدمات پس از فروش بیمه ای خواند و با بیان این که بیمه گر باید ریسک های بیمه گزار را به درستی شناسایی کرده و آن را به حداقل برساند، خاطرنشان کرد: با این روش است که رضایت بیمه گزار تامین می شود و مشتری به بیمه گر خود وفادار می ماند.
جلوی با تاکید بر این که بیمه آسماری تلاش می کند بیمه نامه هایی عرضه کند که نیاز حداکثری مشریان برطرف شود، گفت: با توجه به اقلیم مناطق آزاد، مشتریان ما بیشتر از پوشش های بیمه های مسئولیت، بیمه های شناور در قبال مالکین شناور، بیمه های مسئولیت کارفرمای صنعتی و خدماتی و بیمه های مسئولیت کارفرمای عمرانی و ساختمانی استفاده می کنند.
وی همچنین فروش غیرحضوری بیمه نامه در برخی رشته ها را سخت و یا غیرممکن ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال برای صدور بیمه نامه مسئولیت یا مهندسی، تعامل چهره به چهره با مشتری و نیز بازدید از مورد بیمه نیاز است.
مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری با بیان این که صنعت بیمه به صورت مستقیم از شرایط اقتصادی کشور تاثیر می پذیرد، گفت: هر چه پروژه های عمرانی و مهندسی با رونق مواجه باشد، بیمه نامه های مسئولیت و مهندسی نیز فروش بیشتری خواهد داشت.
وی افزود: بیمه های مسئولیت از نوع بیمه های کارفرمایی محسوب می شوند و دو چندان تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور قرار دارند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *