RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

بدون تکیه بر نرخ های غیرفنی

لزوم شکل گیری رقابت سالم میان بیمه گران

۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۹/۳۰کد خبر: 330263
تومان نیوز: مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با تاکید بر لزوم شکل گیری رقابت سالم میان بیمه گران بدون تکیه بر نرخ های غیرفنی، گفت: گرچه فرهنگ سازی بیمه ای برای عموم مردم الزامی است، اما ابتدا این بیمه گران هستند که باید درباره نرخ و شرایط بیمه نامه ها به نقطه مشترک برسند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، علیرضا یزدان دوست که به همراه جمعی از مدیران منطقه و کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه ارس این شرکت حضور داشت، با بیان این که تا مردم آگاه نشوند، بیمه نمی خرند، خاطرنشان کرد: گرچه فرهنگ سازی بیمه به تبلیغات عمومی نیاز دارد، اما بیمه گران نیز نباید در این زمینه راه نادرست را انتخاب کنند.
 
او ادامه داد: فرهنگسازی بیمه باید از درون بیمه گران و با ارائه نرخ های درست در قبال خدمات درست و دقیق شکل بگیرد، به گونه ای که اعتماد مردم از طریق پرداخت به موقع خسارت جلب شود، چرا که فروش بیمه نامه با نرخ غیرفنی به نفع هیچ کس نیست.
 
یزدان دوست همچنین استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در همه مناطق کشور به ویژه مناطق آزاد را خواستار شد و گفت: هزینه تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در کشور بالاست و بیمه گران نمی توانند به تنهایی آن را متحمل شوند، در حالی که می توان با ارائه تسهیلاتی، بیمه گران را در توسعه فرهنگ بیمه یاری نمود.
 
رئیس هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران نیز که در این مراسم حضور داشت با انتقاد از ارائه نرخ های غیرفنی که در نهایت بیمه گر و بیمه گزار را متضرر خواهد کرد، گفت: خوشبختانه در این باره انسجام خوبی در میان اعضای سندیکای بیمه گران شکل گرفته و امیدواریم روند حرفه ای تر شدن صنعت بیمه با سرعت بیشتری طی شود.
 
دکتر حجت بهاری فر ارائه نرخ های غیرفنی در رشته های بیمه ای دارای ضریب خسارت بالا را «خودزنی بیمه گران» توصیف و خاطرنشان کرد: فرهنگ غلط تخفیف باید از ادبیات بیمه گری حذف شود و بیمه گران باید درباره نرخ ها به نتیجه مشترک برسند.
 
وی ارائه نرخ های فنی و براساس دانش بیمه گری حرفه ای را موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه و نیز ارائه خدمات مناسب در زمان پرداخت خسارت دانست و اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری از جمله شرکت هایی است که با ترکیب پرتفوی صحیح و تمرکز بر روی نرخ فنی، توانسته نه تنها خدمات خوبی به مشتریان ارائه کند، بلکه خود را از رقابت های ناسالم بازار نیز به دور نگه دارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *