RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

باشگاه مشتریان، نماد همراهی بانک ایران زمین با مشتریان

۱۱:۱ - ۱۴۰۰/۷/۲۴کد خبر: 327703
ایستانیوز: بانک ایران‌زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان، همراهی همیشگی خود را با مشتریان در لحظه‌های شاد و دلنشین، به منصه ظهور رسانده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جذب مشتری جدید برای یک شرکت بسیار هزینه‌بردارتر از حفظ مشتری‌های موجود است و شرکت‌های دوراندیش با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان قبلی خود، آنها را راضی نگه می‌دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه فروش خود را چند برابر می‌کنند.
 
باشگاه مشتریان، خریداران را ترغیب می‌کند که به وب‌سایت‌هایی که قبلاً از آنها خرید کرده‌اند برای خرید مجدد مراجعه کنند. برای نمونه به ارائه پیشنهادهای خاص به مشتریان عضو باشگاه مثل دسترسی پیشرفته به محصولات جدید، تخفیف‌های شگفت‌انگیز یا حتی گاهی عرضه کالاهای رایگان اشاره کرد.
 
بر اساس این گزارش، باشگاه مشتریان چیزی است که شرکت‌ها باید برای داشتن آن اشتیاق داشته باشند و حتماً آن را طراحی کنند. مشتری‌های وفادار به یک برند خاص، مدت زمان بیشتری را در وب‌سایت آن برند سپری می‌کنند. آنها همچنین درباره  آن برند با دوستان و نزدیکان خود دائماً صحبت می‌کنند که این امر نرخ مراجعه به وب‌سایت یادشده را افزایش خواهد داد.
 
باشگاه مشتریان به این دلیل برای کسب و کارها اهمیت دارند که مشتریان برای برندهای موردعلاقه خود بیشتر هزینه می‌کنند، مشتریان وفادار بیشتر از بقیه افراد پول می‌پردازند و همچنین مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت برند شما با خانواده و نزدیکانشان صحبت می‌کنند. 
 
بازاریابی دهان به دهان بیشتر از محتوا و تبلیغات مارک‌دار در جذب و هدایت مشتریان جدید مؤثر است و در ادامه این مشتریان جدید به مشتریانی وفادار تبدیل می‌شوند که احتمالاً بیشتر از حد متوسط پول پرداخت می‌کنند.
 
در همین راستا و با هدف تحقق اهداف یادشده، بانک ایران زمین نسبت به راه اندازی باشگاه مشتریان خود اقدام کرده تا بدین ترتیب تعداد مشتریان وفادار و همراه خود را بیش از پیش افزایش دهد.
 
مشتریان برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، کافی است به یکی از شعب این بانک مراجعه و نسبت به افتتاح نخستین حساب اقدام کنند و پس از 24 ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بپیوندند و پس از آن با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، افزایش مانده سپرده و مشارکت در رویدادها به کسب امتیاز بپردازند.
 
 امتیازهای کسب شده در بانک ایران زمین قابلیت صرف در انواع سبد هدایای نقدی و غیر نقدی، خرید شارژ تلفن همراه، شرکت در قرعه کشی و همچنین بازی و سرگرمی را خواهد داشت ضمن این که مشتریان کنونی بانک ایران زمین الزامی به افتتاح حساب جدید نخواهند داشت و از طریق مانده سپرده های خود و استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، می توانند امتیاز کسب کنند. 
 
علاقمندان به عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می توانند برای دریافت نام کاربری و رمز عبور این باشگاه، عدد ۳ (با فونت لاتین) را به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ پیامک کنند و پس از ورود به پنل کاربری از خدمات این باشگاه بهره مند شوند.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:باشگاه مشتریان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *