RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

بانک ایران زمین برای بانک سینا باشگاه زد

۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۵/۷کد خبر: 353553
ایستانیوز: شرکت آرمان وفاداری آریا “آوا” وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، طی این قرارداد شرکت آرمان وفاداری آریا کلیه ملزومات مربوط به محصول باشگاه مشتریان را در اختیار بانک سینا قرار داده است.
 
بانک سینا براساس چشم اندازی که برای باشگاه مشتریان خود در نظر دارد نه تنها تصمیم به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان به بانک دارد، بلکه با دریافت سرویس‌هایی که در این باشگاه در نظر گرفته شده با بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند در نظام بانکی، قصد دارد مسیر جدیدی را در ارایه سرویس‌های باشگاه مشتریان در نظام بانکی ترسیم کند.
 
طبق این گزارش، ارایه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می‌تواند مشتریان را ترغیب به باقی‌ماندن در بانک سینا نماید و وفاداری آن‌ها را به بانک تقویت کند. از طرفی بهبود تجربه مشتری با استفاده از اندوخته‌های شرکت آرمان وفاداری آریا در چند سال گذشته، موجب نگه‌داشت مشتریان ارزشمند این بانک خواهد شد.
 
یکی از اتفاقات مهمی که در این همکاری رخ داده است، برای اولین بار دو بانک رقیب با کنار گذاشتن مباحث خارج از قاعده توانستند بدون نگرانی با یک مدل استاندارد و جهانی نسبت به پیشبرد این هم افزایی کمک کنند. این نگرانی که اطلاعات مشتریان در اختیار رقیب قرار نگیرد، برای تمامی بانک‌های کشور وجود دارد، اما این همکاری نشان داد چنانچه اراده‌ای برای کاهش هزینه‌ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعا راه برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب به کسب و کار بانک‌ها در کشور وجود دارد.
 
همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می‌تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آن‌ها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش‌ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره‌مندی از تجارب و دانش‌ یکدیگر منجر شود.
 
شایان ذکر است که این همکاری مشترک فقط به این موضوع ختم نشده و در حوزه‌های دیگر نیز این همکاری بین دو بانک دنبال خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *