RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسوولیت بیمه دانا مطرح کرد؛

عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی در صنعت بیمه

۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۳/۱۶کد خبر: 320016
ایستانیوز:معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، افزایش کنترل و نظارت را عامل مهمی در بهبود عملیات بیمه‌گری این شرکت عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، منصور حسینی که در جلسه هم‌اندیشی مدیران این شرکت سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی شائبه کارگر مدیر عامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و قائم مقام، از تمامی همکارانی که در جهت رسیدن به تحقق بودجه شرکت و اهداف عالی فعالیت می‌کنند، تشکرکرد و سپساز روسای شعب و سرپرستان مناطق خواست با مغتنم شمردن فرصت‌های پیش رو، به تلاش مضاعف خود برای رسیدن به پرتفوی و بودجه پیش بینی شده تا پایان سال جاری ادامه دهند.
 
وی، موارد زیر را به عنوان عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی برشمرد:
 
*بررسی و شناسایی بازار
 
شناسایی و بررسی بازار برای تعیین اهداف و استراتژی مدیریت و شاخصی برای سنجش عملکرد
 
*به روز شدن
 
به روز بودن از طریق تعدیل و اصلاح دستورالعمل‌ها، آموزش شبکه فروش، تطبیق قوانین و آئین نامه ها با شرایط بازار
 
*ارزیابی ریسک
 
ارائه نرخ و شرایط بر اساس ارزیابی دقیق ریسک
 
*کنترل و نظارت
 
تقویت سیستم کنترلی و نظارتی برای خروجی بهتر عملکرد
 
حسینی با ذکر اینکه حدود ۸۰ درصد از پرتفوی صنعت بیمه در حوزه درمان و اتومبیل، به ویژه شخص ثالث متمرکز است، افزود: اگر با دقت و وسواس بیشتر بتوان فقط ۵ درصد از خسارات غیر واقعی این حوزه‌ها را کنترل کرد، می‌توان حدود 2۰۰ میلیارد تومان به سود شرکت اضافه کرد.
 
وی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تیم مدیریتی این شرکت برای رسیدن به اهداف مورد نظر شد و بار دیگر با تاکید بر بهره‌گیری از عنصر مهم نظارت، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تلاش های همکاران در ستاد و صف و شبکه فروش، رسیدن به اهداف مورد نظر تا پایان سال امکان پذیر شود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *