RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی متحول می شود

۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۲/۲۱کد خبر: 319461
ایستانیوز:کارشناس مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد گفت: در آستانه سالگرد تاسیس شرکت، مرکز ارتباط بیمه رازی علاوه بر توسعه فعالیت ها، در نحوه خدمت رسانی نیز متحول خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد سجاد دینی در سیزهمین شب از جشنواره ضیافت نور با تاکید بر اینکه مرکز ارتباط شرکت، شعبه ای مجازی برای خدمت رسانی به مخاطبان است، گفت: این مرکز از ساعت ۷ صبح الی ۲۳، هر روز پاسخگوی انبوهی از تماس های مشتریان، شبکه فروش و کارکنان شعب است.
 
وی با تاکید بر اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد رضایت میان ذینفعان شرکت دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با سرعت و دقت، نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم و رضایت حداکثری آنها را جلب کنیم.
 
دینی با بیان اینکه این مرکز در راستای تمرکز زدایی و کمک به ایجاد اشتغال، در شهر ساری مستقر است، ادامه داد: کارکنان این مرکز به اطلاعات بیمه ای اشراف کامل دارند و به همه سوالات تماس گیرندگان به طور دقیق و گامل پاسخ می دهند.
 
به گفته او مرکز ارتباط بیمه رازی تنها یک مرکز تماس نبوده، و میتوان ادعا کرد بسیاری از نیازهای شبکه فروش مانند مجوز دهی صدور بیمه نامه، اصلاح مشخصات و سایر موارد از طریق همین مرکز انجام می پذیرد.
 
گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد ، شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت ، شب دهم به حسین لویمی از شعبه اهواز ، شب یازدهم به نوین بابازاده شعبه رشت ،در شب دوازدهم به اقای مصیب پلاشی از شعبه کرمان و در شب سیزدهم به کاظم فخیم کریم زاده از شعبه کرج تعلق گرفت.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *