RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بررسی اجمالی شبکه فروش صنعت بیمه و چگونگی نظارت بر آن در کشورهای توسعه یافته

۱۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۱۱کد خبر: 319193
ایستانیوز: هدایت، حمایت و نظارت دقیق و مستمر بر شبکه فروش در کنار ایجاد بسترهای مناسب برای فرهنگ‌سازی بیمه می‌تواند به حفظ سلامت بازار بیمه، ارائه خدمات مناسب و تسریع و افزایش سطح اعتماد عمومی منجر شود.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی صنعت بیمه، مسئول عرضه خدمات بیمه‌ای به اشخاص و بخش‌های اقتصادی است و ارتقاء سیاست‌ها و ابزارهای نظارت و کنترل و اشاعه فرهنگ خودکنترلی در شبکه فروش صنعت بیمه ایران، نیازمند مطالعه تطبیقی جامع، کسب دانش و بازنگری فرآیندهای نظارتی جاری می‌باشد.
 بر این اساس، شصت‌و‌یکمین شماره گزارش موردی، با هدف مطالعه وضعیت شبکه فروش در صنعت بیمه سایر کشورها و انطباق آن با شرایط موجود در کشور، توسط مهرداد رضایی و مریم الهی تألیف شده که با رویکرد تقویت نظام نظارت، به بررسی اجمالی شرایط ارائه‌کنندگان خدمات بیمه‌ای در کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه نظیر آلمان، سوئیس، سوئد، مالزی و ترکیه می‌پردازد.
بر اساس یافته‌های این پژوهش، تقویت نظام نظارت بر شبکه فروش بیمه با استانداردسازی مستندات، اصلاح ساختار نظارتی شرکت‌های بیمه بر شبکه فروش خود، نهادینه‌سازی اشاعه فرهنگ خودکنترلی در شبکه فروش، بازنگری شاخص‌های جذب شبکه فروش و رویه‌های نگهداشت آن‌ها، رسیدگی به شکایات و تخلفات شبکه فروش بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی و بهبود مستمر سیاست‌های نظارتی، از جمله پیشنهاداتی است که به منظور بهینه‌سازی رویه‌ها و افزایش کیفیت نظارت بر شبکه فروش صنعت بیمه و مهندسی مجدد فرآیندها ارائه می‌گردد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *