RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

جوایز برندگان نخستین مسابقه فروش بیمه‌های عمر نوین اهدا شد

۱۱:۷ - ۱۴۰۰/۲/۴کد خبر: 319009
ایستانیوز:جوایز مسابقه «آفرین ساز» بیمه نوین، که برای نخستین بار و با هدف توسعه فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری برای نمایندگان این شرکت برگزار شده بود، اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیریت توسعه فروش بیمه های عمر انفرادی این شرکت ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری مسابقه «آفرین ساز» را گسترش فرهنگ بیمه‌­های عمر و توانمندسازی شبکه فروش خود اعلام کرد.
 
شرکت بیمه نوین، مسابقه «آفرین ساز» را از یکم دی ماه الی ٣٠ام اسفند سال ٩٩ و با تمرکز بر شاخص­‌های «فروش اصولی» و «میزان پرتفوی وصول شده» برگزار کرد و طی آن انواع محصولات بیمه‌­های عمر و سرمایه­‌گذاری بیمه نوین مانند بیمه­‌های عمر انفرادی و طرح ثمر (مخصوص فرزندان زیر ١٨ سال) به مشتریان و گروه‌های مختلف مردم در سراسر کشور معرفی و به فروش رسیدند.
 
همچنین به علت شرایط اوج گیری شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر، جوایز نمایندگان و کارگزاران حائز شرایط مسابقه «آفرین ساز» به صورت نقدی به حساب آنان واریز گردید.
 
بر اساس این گزارش، در زمستان سال گذشته و همزمان با برگزاری مسابقه «آفرین ساز»، ارتقای بهره‌وری آموزشی نمایندگان بیمه نوین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به همین منظورکلاس‌­های آموزشی و گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی با مدرسان مطرح بازاریابی و فروش بیمه عمر برگزار شد.
 
گفتنی است، طبق اعلام مدیریت توسعه فروش بیمه­‌های عمر انفرادی بیمه نوین، با توجه به استقبال، تأثیرگذاری و انگیزه ایجاد شده، این شرکت در نظر دارد که مسابقه­‌های فروش در سال ١۴٠٠ نیز برگزار شود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *